カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Just Take My Heart~ Mr.Big

 

 

 

It's late at night and neither one of us is sleeping

夜更けに、まじりともしない僕達

 

I can't imagine living my life after you're gone

キミが行ってしまった後の人生なんて想像も出来ないんだ

 

Wondering why so many questions have no answers

なんでこんなに多くの疑問に答えがないのかな?

 

I keep on searching for the reason why we went wrong

僕達がうまくいかなかった理由を探し続けて

 

Where is our yesterday

僕達の昨日はどこへ

 

You and I could use it right now

キミも僕も、昨日みたいに楽しめそうなのに

 

But if this is goodbye

でももしも、これが別れだったら

 

 

 

Just take my heart when you go

ただ、いなくなる時は僕の心も持ってって欲しいんだ

 

I don't have the need for it anymore

もう必要がないから

 

I'll always love you, but you're too hard to hold

キミへの愛は変わらないけど、キミを引き止めることは出来ないよ

 

Just take my heart when you go

ただ、行ってしまう時は僕の心を持っていって

 

 

 

Here we are about to take the final step now

ここで最後の一歩を踏み出す段階の僕達

 

I just can't fool myself, I know there's no turning back

自分自身を誤魔化すことは出来ないし、引き返せないのも知ってる

 

Face to face, it's been an endless conversation

向かい合って、意味のない会話をずっとしてきたんだ

 

But when the love is gone you're left with nothing but talk

でも、愛がなくなってしまえば、キミに残ったのは口先だけの会話だけで

 

I'd give my everything

キミを振り向かせることが出来たら

 

If only I could turn you around

僕は全てを捧げるのに

 

But if this is goodbye

でももしも、これが別れだったなら

 

 

 

Just take my heart when you go

ただ、いなくなる時は僕の心も持ってって欲しいんだ

 

I don't have the need for it anymore

もう必要がないから

 

I'll always love you, but you're too hard to hold

キミへの愛は変わらないけど、キミを引き止めることは出来ないよ

 

Just take my heart when you go

ただ、行ってしまう時は僕の心を持っていって

 

Just take my heart

ただ、僕の心を持ってってよ

 

 

 

Just take my heart when you go

ただ、いなくなる時は僕の心も持ってって欲しいんだ

 

I don't have the need for it anymore

もう必要がないから

 

I'll always love you, but you're too hard to hold

キミへの愛は変わらないけど、キミを引き止めることは出来ないよ

 

Just take my heart when you go

ただ、行ってしまう時は僕の心を持っていって

 

 

 

Take my heart

持ってってよ

 

Just take my heart

僕の心を持っていってよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow