カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Unloveble~ Anne Marie

 

 


 

So many lovers, but I haven't found the

恋人は数えられないくらいいるけど

 

One to fix my heart

私の心を癒してくれる運命の人を見つけられないの

 

So many chances that I'm runnin' out of

たくさんのチャンスを無駄にして

 

Now I'm in the dark

今では真っ暗なのよ

 

I've been looking for the one to take me as I am

私をありのままで扱ってくれて、運命の人をずっと探してるの

 

I'm a broken mess, I must confess that late at night

私は傷ついた役立たずで、正直に言うわ夜明けに

 

I wonder is there anybody out there

そんな人がどこにいるのかなって思うわ

 

 

 

Who could love me?

誰が愛してくれるの?

 

Could anybody love me at all?

結局、誰が愛してくれるの?

 

So used to being lonely

だから独りなことに慣れてて

 

Could anybody love me at all?

誰が愛してくれるの?

 

Could anybody love me?

誰が愛してくれるの?

 

Could anybody love me at all?

結局、誰が愛してくれるの?

 

So used to being lonely

独りぼっちの時に慣れてて

 

Could anybody love me at all?

結局、誰が愛してくれるの?

 

 

 

Uh, I fear commitment

私は縛られるのを恐れてる

 

Can't stay in one place and

1つの場所にとどまれないの、それに

 

So vulnerable

もろすぎて

 

Fit the description

周りのイメージに合わせてる

 

Some people say I'm unloveble

私は可愛くないって言う人もいるけど

 

Still I'm looking for the one to take me as I am

でも私をありのままで受け入れてくれる運命の人を探してるの

 

I'm a broken mess, I must confess that late at night

私は傷ついた役立たずで、素直に言うわ、夜更けに

 

I wonder is there anybody out there

そんな人がどこにいるのかなって思うわ

 

 

 

Who could love me?

誰が愛してくれるの?

 

Could anybody love me at all?

結局、誰が愛してくれるの?

 

So used to being lonely

だから独りなことに慣れてて

 

Could anybody love me at all?

誰が愛してくれるの?

 

Could anybody love me?

誰が愛してくれるの?

 

Could anybody love me at all?

結局、誰が愛してくれるの?

 

So used to being lonely

独りぼっちの時に慣れてて

 

Could anybody love me at all?

結局、誰が愛してくれるの?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow