カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sing Me Away~ Night Ranger

 

 

 

Sometimes I sit and dream on for hours

時々、座って何時間も思いにふけて

 

Sometimes my hours they turn into days

時々、その何時間か何日に変わることもあるんだ

 

I dream of a girl I once knew as a schoolboy

学生の時に知ってた女の子の思って

 

She was the one who could sing me away

彼女は歌で僕を魅了してくれるんだ

 

 

 

But she is a long ways away

でも彼女は遠くにいるけど

 

And I want to be with her today

今日だけは一緒にいたいんだ

 

I'll think of a way I can get back

あの頃に戻れるように考えよう

 

Oh I'd run all the away back home

走って帰って行きたいよ

 

Sing me away, sing me away

歌って僕をあの頃に

 

Sing me away, sing me away

歌で僕を魅了してよ

 

 

 

What do you see when you look in the mirror

鏡を覗くと何が見えるの?

 

I see a face from the past it's so clear

僕は懐かしい顔が見えるんだ、はっきりとね

 

What do you hear when I sing you forever

僕がずっとキミに歌っていたら何が聞こえるの?

 

A song that will last for a million years

百万年も続く歌を歌ったら

 

 

 

But I am a long ways away

でも僕は遠くにいるけど

 

And I want to be with her today

今日だけは一緒にいたいんだ

 

I'll think of a way I can get back

あの頃に戻れるように考えよう

 

Oh I'd run all the away back home

走って帰って行きたいよ

 

Sing me away, sing me away

歌って僕をあの頃に

 

Sing me away, sing me away

歌で僕を魅了してよ

 

 

 

Sing me away, sing me away

歌って僕をあの頃に

 

Sing me away, sing me away

歌で僕を魅了してよ

 

Oh I'll run all the away back home

僕は走って家に帰るよ

 

Sing me away, sing me away

歌って僕をあの頃に

 

Sing me away

歌で僕を

 

Sing me away, sing me away

歌で僕を魅了してよ

 

Sing me away

歌で僕を

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow