カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Spirit Power And Soul~ Johnny Marr

 

 

 

Yesterday is gone

昨日は過ぎ去って

 

Today I'm so on the run

今日になった今、僕は走り続けるんだ

 

How strange tomorrow will be

明日はどうなるのかな?

 

For you and for me

キミと僕にとって

 

Coz we got soul don'tcha know?

僕達には魂があるだろ?

 

Now put your faith in the skies

今は空を信じて

 

And see the blue in my eyes

僕の青い瞳を見てみてよ

 

Now it's starting to dawn

ゆっくり夜が明けてきて

 

What in the world's going on?

今、何が起きてるのかな?

 

I seen some shimmering things

僕には輝くものが見えるんだ

 

Seen a vision in things

未来が

 

I'm so dumb don'tcha know?

僕ってバカなのかな?

 

I'm steeling energy

エネルギーをためてるんだ

 

Some for you some for me

キミと僕のために

 

The darkness comes

暗闇が訪れて

 

The night will fall

夜はやって来るんだ

 

On and on we hear the call

僕達を呼ぶ声が聞こえるんだ

 

 

 

Now time has come

時は来た

 

Spirit power and soul

精神、力、魂

 

And I get the feeling

僕は感じるんだ

 

Spirit power and soul

この魂の力を

 

 

 

Lay awake too long

目が冴えたままで

 

Dark has come hope has gone

暗闇が来て、希望は消えるんだ

 

I seen some glimmer in things

僕には輝きが見えるよ

 

It's just the visions I'm in

それが僕のビジョン

 

When we all turn to gold

僕達が金に変わるんだ

 

When make believe is in your eyes

信じること、それがキミの瞳に写ってたら

 

That's when I realize

その時に気づくよ

 

The dawn has come

夜が開けて

 

Your star will fall

キミの星は流れるって

 

On and on we hear the call

僕達を呼ぶ声が聞こえるんだ

 

 

 

Now time has come

時は来た

 

Spirit power and soul

精神、力、魂

 

And I get the feeling

僕は感じるんだ

 

Spirit power and soul

この魂の力を

 

Now time has come

時は来た

 

Spirit power and soul

精神、力、魂

 

And I get the feeling

僕は感じるんだ

 

Spirit power and soul

この魂の力を

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow