カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Stand By Me~ Ben E King

 

 

 

When the night has come

夜が来て

 

And the land is dark

辺りは暗くなって

 

And the moon is the only light we'll see

月明かりしか見えなくなっても

 

No, I won't be afraid

怖くなんてないんだ

 

No, I won't be afraid

僕は

 

Just as long as you stand

ただ、キミがそばにいてくれれば

 

Stand by me

僕のそばに

 

 

 

So darling, darling

だからダーリン

 

Stand by me

僕のそばに

 

Oh, stand by me

僕のそばにいて

 

Oh, stand

そばに

 

Stand by me

僕のそばにいてよ

 

 

 

If the sky that we look upon

もしも、見上げた空が

 

Should tumble and fall

ひっくり返って落ちてきても

 

Or the mountains should crumble to the sea

山々が海に崩れていっても

 

I won't cry, I won't cry

僕は泣かないよ

 

No, I won't shed a tear

僕は涙なんてこぼさない

 

Just as long as you stand

ただ、キミがそばにいてくれれば

 

Stand by me

僕のそばに

 

 

 

So darling, darling

だからダーリン

 

Stand by me

僕のそばに

 

Oh, stand by me

僕のそばにいて

 

Oh, stand

そばに

 

Stand by me

僕のそばにいてよ

 

 

 

Whenever you're in trouble

困った時はいつも

 

Won't you stand by me

僕のそばにおいで

 

Oh stand by me

僕のそばに

 

Won't you stand

おいでよ

 

Oh, stand

僕のそばに

 

Stand by me

僕のそばにおいで

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow