カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Just Called To Say I Love You~ Pentatonix

 

 


 

No New Year's Day to celebrate

おめでとうって言いたいわけじゃなくて

 

No chocolate covered candy heart to give away

チョコレートのキャンディーハートをあげたいわけでもなくて

 

No first of Spring, no song to sing

メッセージは「春を迎えよう」とか「この歌を聴いて」とかでもないんだ

 

In fact here's just another ordinary day

ここは変わらないいつもの日常なんだ

 

 

 

I just called to say I love you

僕はただ、キミに「愛してる」って伝えたいだけ

 

I just called to say how much I care

僕はただ、キミのことをどれだけ大切にしてるかを見せたかっただけ

 

I just called to say I love you

僕はただキミに「愛してる」って電話しただけ

 

And I mean it from the bottom of my heart of my heart

心の底から思ってるんだ

 

 

 

No Libra sun, no Halloween

リブラの影響を受けたわけでもないし、今日はハロウィーンでもない

 

No giving thanks to all the 

クリスマスに喜びをくれるあなたに

 

Christmas joy you bring

感謝したくて電話したわけじゃないの

 

But what it is, though old so new

でも、使い古された言葉も新しく感じることもある

 

To fill your heart like no three words could ever do

この3つの言葉はあなたの心を愛情で満たしますように

 

 

 

I just called to say I love you

私はただ、あなたに「愛してる」って伝えたいだけ

 

I just called to say how much I care

私はただ、あなたのことをどれだけ大切にしてるかを見せたかっただけ

 

I just called to say I love you

私はただあなたに「愛してる」って電話しただけ

 

And I mean it from the bottom of my heart of my heart

心の底からそう思ってるわ

 

 

Of my heart

心を込めて

 

Of my heart

心を込めて

 

Of my heart

心を込めて言うわ

 

 

 

I just called to say I love you

私はただ、あなたに「愛してる」って伝えたいだけ

 

I just called to say how much I care

私はただ、あなたのことをどれだけ大切にしてるかを見せたかっただけ

 

I just called to say I love you

私はただあなたに「愛してる」って電話しただけ

 

And I mean it from the bottom of my heart of my heart

心の底からそう思ってるんだ

 

 

 

Yes I mean it from

そう、本気で

 

Yes I mean it from

そう、本気で思ってる

 

Yes I mean it from the bottom of me heart

心の底からそう思ってるの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow