カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Prayer~ Pentatonix

 

 

 

I pray you'll be our eyes

あなたが私達の目になって

 

And watch us where we go

見守ってくれますように

 

And help us to be wise

そして、助けてくれますように

 

In times when we don't know

私達が迷子になった時でも

 

 

 

Let this be our prayer

これが私達の祈り

 

When we lose our way

道を見失った時

 

Lead us to a place

その場所へ連れて行ってください

 

Guide us with your grace

あなたの恵みで導いてください

 

To a place where we'll be safe

私達が安全で、過ごせる場所へ

 

La luce che tu dai

あなたから与えられた光

 

I pray we'll find your light

私達はあなたの光を見つけられますように

 

Nel cuore restera

それは私の心に残り続けて

 

And hold it in our hearts

私達の心で受け止められますように

 

A ricordarci che

私達が思い出すために

 

When stars go out each night

毎晩、現れる星達

 

Leterna stella sei

あなたは永遠の星で

 

Nella mia preghiera

これが私の祈り

 

Let this be our prayer

これが私達の祈り

 

Quanta fede ce

どれだけ、信じる心があるのだろう

 

When shadows fill our day

私達の日々に影が落ちる時

 

Lead us to a place

その場所へ連れて行ってください

 

Guide us with your grace

あなたの恵みで導いてください

 

Give us faith so we'll be safe

信じる心が与えられたら、私達は安全で過ごせるから

 

A world where pain and sorrow will be ended

痛みと悲しみがなくなった世界で

 

And every heart that's broken will be mended

壊れた心は全て修復されて

 

And we'll remember we're all God's children

私達は神の子供なのだって思い出す

 

Reaching out to touch him, reaching to the sky

神様に触れるために手を伸ばして、その手は空に届く

 

We ask that life be kind

私達の人生がやさしいものであれ

 

We ask that life be kind

私達の人生が

 

And watch us from above

空から見守ってください

 

And watch us from above

空から

 

We hope each soul will find

私達の全ての魂が見つけられますように

 

We hope each soul will find

私達の魂が

 

Another soul to love

愛する別の魂を

 

Another soul to love

愛する魂を

 

Let this be our prayer

これが私達の祈り

 

Let this be our prayer

これが私達の祈りで

 

Just like every child

ただ、他の子供達と同じように

 

Just like every child

ただ、他の子供達と同じように

 

Needs to find a place

その場所を見つけることができれば

 

 

 

Guide us with your grace

あなたの恵みで導いてください

 

Give us faith so we'll be safe

信じる心が与えられたら、私達は安全で過ごせるから

 

Needs to find a place

その場所を見つけることができれば

 

Guide us with your grace

あなたの恵みで導いてください

 

Give us faith so we'll be safe

信じる心が与えられたら、私達は安全で過ごせるから

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow