カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Graffitia~ Green Day

 

 

 

Another one down at the mining town

鉱山の町の工場がまた

 

Breakin' it down for the lame wager

下手な賭け事のせいで潰されて

 

Callin' the shots from the capital

その指示が出るのは中央から

 

All that we got was the banks of hope

僕達の残されたのは希望のバンクだけ

 

 

 

Are we the last forgotten?

僕達は忘れ去られた最後の者?

 

Are we the long lost love?

長いこと失われた愛?

 

Are we the last forgotten?

僕達は忘れ去られた最後の者?

 

Are we the long lost love?

長いこと失われた愛なのかな?

 

 

 

This city isn't big enough for dreamers 

この街は夢見る人からすれば大した街じゃない

 

We were all believers

僕達みんな夢見てた

 

It's the perfect crime

それは完全犯罪

 

(Only the lonely and wasted)

(貧しい弱者だけ)

 

Another black kid was shot in town

黒人の子供が街で撃たれた

 

A man with the badge and a daytime show

バッジをつけた男と昼のワイドショー

 

Darkness falls on Graffitia

グラフィティアに闇は降りる

 

Death of a town in the afterglow

ある街の死、栄光の余韻の中で

 

 

 

Are we the last forgotten?

僕達は忘れ去られた最後の者?

 

Are we the long lost love?

長いこと失われた愛?

 

Are we the last forgotten?

僕達は忘れ去られた最後の者?

 

Are we the long lost love?

長いこと失われた愛なのかな?

 

 

 

All souls go to heaven in Graffitia

グラフィティアではハレルヤを歌って

 

Singing Hallelujah

魂は全て天国に

 

It's the perfect crime

それは完全犯罪

 

(Only the lonely and wasted)

(寂しい弱者だけ)

 

If we're goin' down for a good time

もしも楽しいひと時を過ごそうとも

 

Life during wartime

戦時の暮らし

 

It's the perfect crime

それは完全犯罪

 

(Only the lonely and wasted)

(寂しい弱者だけ)

 

 

 

Are we the last forgotten?

僕達は忘れ去られた最後の者?

 

Are we the long lost love?

長いこと失われた愛?

 

Are we the last forgotten?

僕達は忘れ去られた最後の者?

 

Are we the long lost love?

長いこと失われた愛なのかな?

 

 

 

Another one down at the mining town

鉱山の町の工場がまた

 

Are we the long lost love?

長いこと失われた愛なのかな?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow