カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Easy On Me~ Adele

 

 

 

There ain't no gold in this river

私はずっと自分の手を洗ってるの、この川で

 

That I've been washin' my hands in forever

お金なんてないって分かってるけど

 

I know there is hope in these waters

希望はあるって知ってるの

 

But I can't bring myself to swim

でも私は泳ぎたくても泳げない

 

When I am drowning in this silence 

この沈黙で踊れてる私に

 

Baby, let me in

ベイビー、心を閉ざさないで

 

 

 

Go easy on me, baby, I was still a child

お手柔らかにね、私はまだ世間知らずの子供だったし

 

Didn't get the chance to feel the world around me

やることさえ私は

 

I had no time to choose what I chose to do

選ぶ時間がなかったの

 

So go easy on me

だからそんなに厳しくしないで

 

 

 

There ain't no room for things to change

私達はこれほど

 

When we are both so deeply 

自分のやり方に固執してる限り

 

Stuck in our ways

何かが変わる気がしないの

 

You can't deny how hard I have tried

自分を変えてまであなたのことを優先した

 

I changed who I was to put you both first

あなたは私が苦労したことを否定できないわ

 

But now I give up

でももう、私は諦めるわ

 

 

 

Go easy on me, baby, I was still a child

お手柔らかにね、私はまだ世間知らずの子供だったし

 

Didn't get the chance to feel the world around me

やることさえ私は

 

I had no time to choose what I chose to do

選ぶ時間がなかったの

 

So go easy on me

だからそんなに厳しくしないで

 

 

 

I had good intentions

私達の関係に期待をかけてたし

 

And the highest hopes

なんでも誠意を持ってやってたの

 

But I know right now

でも、今になって

 

It probably doesn't even show

そのこともあなたには見えてないでしょ

 

 

 

Go easy on me, baby, I was still a child

お手柔らかにね、私はまだ世間知らずの子供だったし

 

Didn't get the chance to feel the world around me

やることさえ私は

 

I had no time to choose what I chose to do

選ぶ時間がなかったの

 

So go easy on me

だからそんなに厳しくしないで

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow