カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Can't Deny Me~ Pearl Jam

 

 

 

And now you want me to breathe

キミは僕に、呼吸をするなら

 

And be so grateful

その必要な空気に

 

Ah, for the air that I need

きちっと感謝しろって言うんでしょ

 

Don't make me pitiful

情けない

 

And in the morning light

でも朝の光に照らされて

 

We're just the same, you and me

キミも僕も全く同じ

 

Out on the go, send officials

外遊中、役人を送る

 

Our propensity to breed

増加傾向

 

 

 

The higher, the farther, the faster you fly

高く、遠く飛ぶほど速くなる、キミは

 

You may be rich, but you can't deny me

お金持ちかもしれないけど僕を否定することはできないんだ

 

Got nothing, got nothing but the will to survive

僕には何もない、でも生き抜く意志があるんだ

 

You can't control, and you can't deny me

コントロールも否定できない

 

Your lies are sick

キミの嘘は病気

 

They're sick and they're vile

気持ち悪くて卑劣

 

You can't deny me

僕を否定することはキミにはできないんだ

 

 

 

Try and talk down to me

言い丸めようとしたって

 

My mind it ain't so simple

僕の心はそんなに単純じゃないんだ

 

Where's your vocabulary

ボキャブラリー知ってる?

 

Your ignorance is sinful

キミの無知は罰当たりで

 

You plant your lying seeds

嘘の種を植えて

 

Watch as the roots take hold

根を張るのを眺める

 

The country you are now poisoning

今、キミが毒してる国

 

Condition critical

危機的状況

 

 

 

The higher, the farther, the faster you fly

高く、遠く飛ぶほど速くなる、キミは

 

I know it's true, and you can't deny me

これが真実で、キミに僕を否定することはできない

 

Got nothing, got nothing, you got nothing to hide

隠すことは何もないんだろ、キミは

 

Little bullshit whore, and you can't deny me

馬鹿な娼婦、キミは僕を否定できない

 

The higher, the farther, the faster you fly

高く、遠く飛ぶほど速くなる、キミは

 

It's all so sick, and you can't deny me

超キモイよ、キミは僕を否定できない

 

 

 

You can't deny me

キミには

 

You can't deny me

キミには僕を否定できない

 

You can't deny me

キミには

 

You can't deny me

キミには僕を否定できない

 

 

 

The higher, the farther, the faster you fly

高く、遠く飛ぶほど速くなる、キミは

 

You know you're sick, and you can't deny me

キミのキモさ、否定できない

 

Got nothing, just nothing, got something to hide

何もない、でも隠し事があるんだ

 

We see right through you, and you can't deny me

透けて見える、否定できないんだ

 

Darkness, darkness, darkness and light 

闇、闇と光

 

You can't deny me

キミには僕を否定なんてできないんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow