カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Chances~ Five For Fighting

 

 

 


Chances are when said and done
 
いつの日か、日々の行動が
 
 
 
Who'll be the lucky ones who make it all the way?
 
幸運に繋がっていくんだ、それがずっと続くことってあるのかな?
 
 
 
Though you say I could be your answer
 
キミの答えは僕だって言うけど
 
 
 
Nothing lasts forever no matter how it feels today
 
永遠に続くものなんてないんだよ、今日がどんな気分でもね
 
 
 
Chances are we'll find a new equation
 
きっと僕達は新しい方程式を見つけて
 
 
 
Chances roll away from me
 
チャンスは僕から遠ざかっていって
 
 
 
Chances are all they hope to be
 
僕にはツキがないのかな
 
 
 
Don't get me wrong I'd never say never
 
誤解しないで欲しい、「無理だ」って言わないから
 
 
 
'Cause though love ain't change the weather
 
だって愛は天気を変えることも出来るし
 
 
 
No act of God could pull me away from you
 
神様さえも2人を引き離すことは出来ないんだから
 
 
 
I'm just a realistic man, a bottle filled with shells and sand
 
僕はただ現実主義で、貝と砂で満たされたボトルなんだ
 
 
 
Afraid to look beyond what I can lose when it comes to you
 
愛することを恐れて、キミを失ってしまいそうなんだ
 
 
 
And though I'd see us through
 
そんな気がするんだよ
 
 
 
 
 
Chances are we'll find two destinations
 
きっと僕達は別々の道を見つけて
 
 
 
Chances roll away from me
 
チャンスは僕から遠ざかって行く
 
 
 
Still chances are more than expectations
 
それでもまだチャンスは、期待してるよりも可能性があるんだ
 
 
 
The possibilities over me
 
僕にとってはね
 
 
 
Eight to five or two to one, lay your money on the sun
 
8から5、2から1、太陽にお金をかけてごらん
 
 
 
Until you crash what have you done? is there a better bet than love?
 
全て使い果たして得るものがある?愛よりもいい賭けがあるかい?
 
 
 
What you are is what you bring, you gotta cry before you sing
 
キミの呼吸でキミが出来てるんだ
 
 
 
Chances, chances
 
チャンスは
 
 
 
Chances lost are hope's torn out pages
 
失ったチャンスは希望がめくった1ページ
 
 
 
Maybe this time
 
今度こそ
 
 
 
Chances are we'll be the combination
 
きっと僕達は一緒になれるよ
 
 
 
Chances come and carry me
 
チャンスが僕を運んでくれる
 
 
 
Chances are waiting to be taken, and I can see
 
チャンスが僕達を守ってくれる、僕にはわかるんだ
 
 
 
Chances are the fascination
 
チャンスは不思議な力で
 
 
 
Chances won't escape from me
 
僕を避けることもない
 
 
 
Chances are only what we make them and all I need
 
チャンスは僕達が作るもの、そして僕のすべてなんだ
 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow