カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Concorde~ Black Country

 

 


 

Concorde, this organ, the new one 

コンコルド、新しい臓器を

 

I'm formin'

僕は作り出してる

 

It's grown so presistent on you by the morning

朝までにキミに向かって育っていくんだ

 

I fell to my feet and the doctor said, "we are unfortunately

僕が崩れ落ちると医者は言ったんだ「残念ですが

 

Running out of options to treat"

治療の余地はありません」って

 

What a funny way to speak

変な話し方でね

 

 

 

And you like Concorde

キミはコンコルドみたいで

 

I became a gentle hill racer

僕はゆっくりと丘を駆け上がるけど

 

I was breathless upon every mountain

どの山でも息が続かないんだ

 

Just to look for your light

ただ、キミの光を見たいがためなのに

 

Concorde, I miss you, don't text me 'til winter

コンコルド、寂しい、冬までに連絡してこないで

 

I can hardly afford a second summer of splinters

傷だらけの夏は耐えられないんだ

 

This staircase, it leads only to some old pictures of you

この階段を登っても昔の写真にしか辿り着けないんだ

 

Through an a thousand mile ling tube

何千キロも続くパイプを通り抜けて

 

Hey, what's a city boy to do?

ティーボーイって何をするの?

 

 

 

And you like Concorde

キミはコンコルドみたいで

 

I became a gentle hill racer

僕はゆっくりと丘を駆け上がるけど

 

I was breathless upon every mountain

どの山でも息が続かないんだ

 

Just to look for your light

ただ、キミの光を見たいがためなのに

 

 

 

But, for less than a moment

でも、ほんの少しだけ

 

We share the same sky

同じ空を一緒に見た

 

And then Isaac will suffer

それからアイザックは苦しむだろうね

 

Concorde will fly

コンコルドは飛んでいく

 

Concorde, we're old now, you wield a lightsaber

コンコルド、僕達は歳を取った、キミはライトセイバーを使って

 

And led by the dark to our place on the table

暗闇に導かれて、テーブルの上にある僕達の場所に着く

 

So, don't tell me you're hungry

だから、お腹が空いたなんて言わないで

 

'Cause, darling I'm starving myself

だって、僕は自分自身を飢えさせようとしてるんだ

 

And I heard you're on Atkins, as well

アトキンス・ダイエットをしてるって聞いたよ

 

I was made to love you, can't you tell?

僕はキミを愛すために生まれてきたんだ、それはわかるよね?

 

 

 

And you like Concorde

キミはコンコルドみたいで

 

I became a light blue sleeper

僕はライトブルーになって眠る

 

And I laid dead or twitchin' for most of the night

夜中じゅう、横たわって痙攣してる

 

But I know that you'll be there

でも、キミは来てくれるって知ってる

 

The sandman inside

砂男は僕の中にいるから

 

And I'll come to like a child

子供みたいに駆け寄って

 

Concorde and I die free this time

コンコルドと僕、今度は自由になって死を迎えよう

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow