カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~String Lights~ Peter McPoland

 

 

 

String lights hang off the back porch

バックポーチじゃストリングライトが飾られて

 

Just sing like we did on the 4th of July

7月4日と同じように僕達は歌うんだ

 

Miss that song

あの曲が恋しいよ

 

And we stole wine and snuck it up stairs

僕達はワインを盗んで、2階へこっそり持ち出した

 

And Beau cried on the floor and said I am so scared

ボーは床で泣き叫んだんだ

 

Of growing up

大人になることが怖いって

 

Well maybe I know what it's like

僕も多分その気持ちが分かる気がする

 

And maybe I cry at night

多分、夜中泣いてるだろうね

 

 

 

Maybe it all might make sense

多分、納得がいくかもしれない

 

When I've learned to mean what I meant

その意味を学ぶことができたら

 

Well everything ends

全てには終わりがあるんだよね

 

 

 

Cheap suits and stale summer air

安いスーツに古い夏の風

 

It was me and you

それは僕とキミのことで

 

Watch the sun, climb up the stairs

太陽が階段を登っていくから見てて

 

And the moon, left us too

月も僕達を置いて行く

 

Out on the balcony breeze blowing

バルコニーに出ると微風が吹いて

 

Pout for the homecoming queen showing up

学園祭の女王様に向けて口を尖らせる

 

So fucked up

おかしいよ

 

Maybe I know what it's like

多分、僕もその気持ちが分かる気がするよ

 

Maybe I cry at night

多分、僕も夜中泣いてるだろうね

 

 

 

Maybe it all might make sense

多分、納得がいくかもしれない

 

When I've learned to mean what I meant

その意味を学ぶことができたら

 

Well everything ends

全てには終わりがあるんだよね

 

 

 

Everything ends

全てには終わりがあって

 

Everything ends

全てには終わりがあるんだ

 

Everything ends

全てには終わりがあって

 

Everything ends

全てには終わりがあるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow