カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Euphoria~ MUSE

 



 

Shut down, we are growing spiritless

閉じ込められて僕達の魂は失われて行くんだ

 

If no one cares, then who is gonna save us?

誰も気にしないなら誰が僕達を救ってくれるの?

 

Give us euphoria

ユーフォリアを与えてくれ

 

Worn out, everything will fall apart

心はすり減って、何もかもがバラバラになる

 

So shine a light and warm up this heavy heart

だから光を照らしてこの重い心を温めてくれよ

 

And give us euphoria

そして、ユーフォリアを与えてくれ

 

 

 

Brooding

陰鬱なんだ

 

I need renewing

だから、僕は生まれ変わりたい

 

I want satisfaction

満足したいよ

 

A gut reaction

本能で感じられるものが欲しい

 

Give us euphoria, give us euphoria

ユーフォリアを与えてほしい

 

It's been all work and no play

働き詰めで遊ぶことなんてなかった

 

Give us euphoria, give us euphoria

ユーフォリアを与えてくれ

 

I need to numb all the pain

この痛みを忘れたい

 

Wake up. we're becoming restless

目覚めろ、僕達は休むこともなくなって

 

Our last hope and only you can save us

僕達の最後の希望なんだ、キミしか僕達を救うことはできない

 

Give us euphoria

ユーフォリアを与えてくれ

 

Sealed off, we are running out of air

閉じ込められて僕達は空気を失ってく

 

So start a fire and spice up this love after

だから火を起こせ、この情事を刺激的にしてくれ

 

Give us euphoria

ユーフォリアを与えてくれ

 

 

 

Brooding

陰鬱なんだ

 

I need renewing

だから、僕は生まれ変わりたい

 

I need satisfaction

満足したいんだ

 

A gut reaction

本能で感じられるものが欲しい

 

Give us euphoria, give us euphoria

ユーフォリアを与えてほしい

 

It's been all work and no play

働き詰めで遊ぶことなんてなかった

 

Give us euphoria, give us euphoria

ユーフォリアを与えてくれ

 

I need to numb all the pain

この痛みを忘れたい

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow