カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~See You Soon~ Beabadoobee

 

 

 

I wanted to be everything you see

あなたが見るもの全てになりたい

 

But I went the wrong direction, you needed some perfection

でも、間違った方向に進んだの、あなたは完璧なものを求めてたのに

 

And I'm not sure why but I will see you soon

なんでかわからないけど、またあなたに会いたいって思うの

 

(I guess I have to take you, I'm deteriorating)

(あなたを連れて行かないといけないわ、私は悪化してるから)

 

Feelin' blue

悲しい気持ちで

 

It's a walk in the park, you said

公園を歩く程に簡単、あなたは言ったの

 

"It's not that hard"

「難しくないよ」

 

I'm feelin' kinda dizzy, I don't want this to leave me

でも眩暈がするわ、私を置いて行かないで

 

And I told you, I'll see you soon"

あなたは言ったの「また会おう

 

(I guess I have to take you, I'm deteriorating)

「あなたを連れて行かないといけない、私は悪化してるから」

 

Feelin' blue

悲しい気持ちで

 

(I tried to have a meaning and it looks appealing)

(意味を持たせようとしてるのは、気を引きたいからよ)

 

I want you

あなたが欲しいの

 

Had some time away, didn't wanna go insane from this

時間を無駄にしてる、このせいで頭がおかしくなりそうだわ

 

I wanted you to know I need time grow and to exist

あなたに知ってほしい、私には成長する時間と存在する時間が必要なの

 

I think I need a space, let you know I'm safe

距離が必要なのかも、私は大丈夫よ

 

I swear it's just a little thing

大したことないから

 

 

 

See you soon

また会おうね

 

(I guess I have to take you, I'm deteriorating)

(あなたを連れて行かないといけないの、私は悪化してるから)

 

Feelin' blue

悲しい気持ちで

 

(I tried to have a meaning and it looks appealing)

(意味を持たせようとしてるのは気を引きたいからよ)

 

I want you

あなたが欲しいの

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow