カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Another Day~ Michele Morrone

 

 

 

There was a time when I felt inside

僕の心が感じてる時もあったよ

 

Love and hate, but you were mine

愛と憎しみをね、でもキミは僕のものだった

 

You were the only reason to make

キミだけだったんだ

 

My eyes smile over and over again

僕の目尻が何度も下がる理由は

 

And I just feel this fear is eating me inside now

そして今、この恐怖が僕の心を蝕むんだ

 

 

 

If you believed in my eyes

もしも、僕の瞳を信じてくれてたなら

 

We would've had another day

もう1日、一緒にいられたはずなのに

 

And you just see me inside

そしてキミは、僕の心の中を見れたのに

 

I swear we would have another day

もう1日、一緒にいれたはずなのに

 

Another day

もう1日

 

Mm, I swear we would have another day

ねえ、もう1日一緒にいられたはずなのに

 

 

 

And I know you told me a lot of lies

キミはたくさんの嘘をついたよね

 

Something told me I was goin' to fall straight down inside

僕の心は落ちていった気がしたよ

 

Oh oh, this hell won't let me breathe so fine

この地獄のせいで、うまく呼吸ができないんだ

 

But I can't allow you to fall on the ground

でも、キミを地面に転ばせることなんてできなくて

 

I would prefer to lose my head, my head

それだったら自分の頭を失った方がいいよ

 

 

 

If you believed in my eyes

もしも、僕の瞳を信じてくれてたなら

 

We would've had another day

もう1日、一緒にいられたはずなのに

 

And you just see me inside

そしてキミは、僕の心の中を見れたのに

 

I swear we would have another day

もう1日、一緒にいれたはずなのに

 

 

 

And I don't know why somebody else is in your head

なんでキミの頭には他の誰かがいるのかな

 

And it makes me feel I'm getting crazy in my brain

僕の頭はおかしくなってる気がするよ

 

 

 

If you believed in my eyes

もしも、僕の瞳を信じてくれてたなら

 

I swear we would have another day

もう1日、一緒にいれたはずなのに

 

I swear we would have another day

もう1日、一緒にいれたはずなのに

 

Mm, I swear we would have another day

ねえ、もう1日一緒にいられたはずなのに

 

Another day

もう1日

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow