カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Oxygen~ Martin Garrix

 

 



 

Your voice is an echo

キミの声はエコーだよ

 

I find so hard to let go

頭から離れないんだ

 

Now everything's so cold

全てがとても冷たくて

 

I know I can't do this on my own

僕1人ではもう、やっていけないよ

 

 

 

O only you can give me the oxygen

僕が必要な酸素を与えられるのはキミだけで

 

I need

僕には必要なんだ

 

And I know I could never let go

僕に聞こえるのは

 

'Cause all I hear is your echo

キミのエコーだけなんだ

 

Your echo, your echo

キミのエコー

 

All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ

 

Your echo, your echo

キミのエコー

 

All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ

 

All I hear is your echo

僕には

 

 

 

Up above or down below

もっと上なのか、もっと下なのか

 

I know the future is still unknown

未来はまだわからなくて

 

But there is somethings we can't replace

でも僕達には変えられないものがあるんだ

 

 

 

Your voice is an echo

キミの声はエコーだ

 

I find so hard to let go

頭から離れないんだ

 

Now everything's so cold

全てがとても冷たくて

 

I know I can't do this on my own

僕1人ではもう、やっていけないよ

 

 

 

O only you can give me the oxygen

僕が必要な酸素を与えられるのはキミだけで

 

I need

僕には必要なんだ

 

And I know I could never let go

僕に聞こえるのは

 

'Cause all I hear is your echo

キミのエコーだけなんだ

 

All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ

 

Your echo, your echo

キミのエコー

 

All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ

 

Your echo, your echo

キミのエコー

 

All I hear is your echo

キミのエコーしか聞こえないんだ

 

All I hear is your echo

僕には

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow