カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Satisfaction~ SIR

 

 

 

Satisfaction, ooh

満足だって

 

Love me today, need me tomorrow

今日僕を愛して、明日は僕を必要としてよ

 

Yeah, nah, this ain't nothin' new, just what we do

別にこんなこと新しくもない、いつもやってること

 

Silly games we play, things we say

僕達がやってるゲームも僕達が言うことも馬鹿馬鹿しくて

 

Can't keep our hearts from fallin' apart

僕達の心がバラバラにならないようにしてるのに

 

We went too far, let down our guard

行き過ぎてしまったんだ、気を緩めてしまった

 

This was never meant to be what it feels like

こんな気分になるはずじゃなかったんだ

 

This ain't your real life, and I'm not real

これがキミのホントの生活じゃないし僕もホントじゃないんだ

 

As much as I hope one day things could still work

いつの日か上手くいくかって、望みはあるけど

 

We both know the deal

僕達は行く末を知ってるんだ

 

This isn't as simple as satisfaction

満足だって、シンプルなものじゃない

 

I wish the future never happened

こんな未来が起こらなければよかったのに

 

Oh, I wish I could stay in your arms

キミの腕に抱かれたままがよかった

 

I wish I could stay, hey

そのままがよかったんだ

 

Early mornin', birds are chirpin'

朝早く、鳥は鳴いてる

 

Already got you workin', workin'

もうキミは働いてて

 

Head and shoulders goin' crazy

頭も肩もおかしくなってる

 

Hard to make me wanna take it easy

僕は気楽にいれなくなった

 

You deserve the best, I want you to remember

キミは最高のものに値するんだから、覚えててほしい

 

This incredible, incredible

これが素晴らしかったってことを

 

See, this was never meant to be what it feels like

こんな気分になるはずじゃなかった

 

This ain't your real life, and I'm not real

これがキミのホントの生活じゃないし、僕もホントじゃない

 

As much as I hope one day things could still work

いつの日か上手く行くかなって、まだ望みはあるけど

 

We both know the deal

僕達は行く末を知ってるんだ

 

This isn't as simple as satisfaction

満足だって、シンプルなものじゃないんだ

 

I wish the future never happened

こんな未来が起こらなければよかったのに

 

Oh, I wish I could stay in your arms

キミの腕に抱かれたままが良かったよ

 

I wish I could never stay ay

そのままがよかったんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow