カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Breakfast~ Dove Cameron

 

 

 

You're smoke in my hair

あなたは私の髪に舞う煙みたいね

 

Hot and dirty like the L.A air

LAの空気みたいにホットで色っぽいの

 

That face, baby, it ain't fair

その顔、ずるいわ

 

But you don't know, what you don't know

でもあなたはそれを知らないの

 

What you don't know

それを知らないの

 

 

 

Ooh-ooh, so you wanna talk about power?

じゃあ、パワーについて話してみる?

 

Ooh-ooh, let me show you power

パワーが何か見せてあげる

 

I eat boys like you for breakfast

あなたみたいな男の子を私は朝食に食べるの

 

One by one hang on my necklace

1人ずつ、ネックレスに吊るして

 

And they'll always be mine

だからみんないつも私のもの

 

It makes me feel alive

これで行きた心地がするの

 

I eat boys like you for breakfast

あなたみたいな男の子を私は朝食に食べるの

 

And I know that you tried your bestest

あなたが努力したのはわかるけど

 

I never said it's right

それが正しいとは言ってないわ

 

But I'm gonna keep doing it

でも、私はこれを続けるの

 

 

 

I'm sick, yeah, I'm sick

私は病気なの

 

And honestly, I'm getting high off it

正直、これでハイになれるわ

 

Do you wanna see a magic trick?

マジックみたい?

 

'Cause you don't know what you don't know

あなたは知らないと思うけど

 

But I know

でも、私は知ってるのよ

 

 

 

Ooh-ooh, so you wanna talk about power?

じゃあ、パワーについて話してみる?

 

Ooh-ooh, let me show you power

パワーが何か見せてあげる

 

I eat boys like you for breakfast

あなたみたいな男の子を私は朝食に食べるの

 

One by one hang on my necklace

1人ずつ、ネックレスに吊るして

 

And they'll always be mine

だからみんないつも私のもの

 

It makes me feel alive

これで行きた心地がするの

 

I eat boys like you for breakfast

あなたみたいな男の子を私は朝食に食べるの

 

And I know that you tried your bestest

あなたが努力したのはわかるけど

 

I never said it's right

それが正しいとは言ってないわ

 

But I'm gonna keep doing it

でも、私はこれを続けるの

 

 

 

I eat boys, I eat boys

男の子を食べるの

 

I eat boys, I eat boys

私は

 

 

You're smoke in my hair

あなたは私の髪に舞う煙みたいね

 

Hot and dirty like the L.A air

LAの空気みたいにホットで色っぽいの

 

That face, baby, it ain't fair

その顔、ずるいわ

 

But you don't know, what you don't know

でもあなたはそれを知らないの

 

What you don't know

それを知らないの

 

 

 

I eat boys like you for breakfast

あなたみたいな男の子を私は朝食に食べるの

 

One by one hang on my necklace

1人ずつ、ネックレスに吊るして

 

And they'll always be mine

だからみんないつも私のもの

 

It makes me feel alive

これで行きた心地がするの

 

I eat boys like you for breakfast

あなたみたいな男の子を私は朝食に食べるの

 

And I know that you tried your bestest

あなたが努力したのはわかるけど

 

I never said it's right

それが正しいとは言ってないわ

 

But I'm gonna keep doing it

でも、私はこれを続けるの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow