カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Blue Eyes~ Night Traveler

 

 

 

There's a cadillac

そこにあるキャデラックは

 

Parked outside our house

僕達の家の側に停まって

 

Filling up the streets with smoke

通りを煙で満たしてるんだ

 

Just like the tears un your eyes

ただ、キミの目に浮かぶ涙のように

 

Holding on like

追いすがる姿は

 

The light on the moon

月の光みたいだ

 

Twenty one days 'til I come back through

僕が戻るまであと21日

 

From playin' every neon room

いろんなネオンの部屋で楽しむまで

 

And it's hard

僕は辛いんだ

 

To leave the one you love lonely

愛す人を1人残してしまうことが

 

I can see your

僕には見えるよ

 

Blue eyes, crying

キミのブルーの瞳が流す涙を

 

Every time I go away

僕が去るたびに

 

Blue eyes, crying

そのブルーの瞳が流す涙を

 

Every time I go away

僕は去るたびに

 

 

 

There's a room filled

そこにある部屋は

 

With strangers every night

毎晩、見知らぬ人で満たされる

 

Missed phone calls

電話もなくて

 

And all night drives

夜通しのドライブもなくて

 

And our lives go by

僕達の日々は過ぎ去っていく

 

I want more days

もっと欲しかった

 

With you inside my arms

キミを腕に抱く日々が

 

Instead of in my head

頭の中じゃなくて

 

Instead of this hotel bed

このホテルのベッドじゃなくて

 

 

 

And it's hard

僕は辛いんだ

 

To leave the one you love lonely

愛す人を1人残してしまうことが

 

I can see your

僕には見えるよ

 

Blue eyes, crying

キミのブルーの瞳が流す涙を

 

Every time I go away

僕が去るたびに

 

Blue eyes, crying

そのブルーの瞳が流す涙を

 

Every time I go away

僕は去るたびに

 

 

 

Angel fire through the night

夜を駆け抜ける天使の炎

 

Counting down every mile

進むたびにカウントダウンをするんだ

 

'Til I see your

僕がキミの

 

Blue eyes

青い瞳を見るまで

 

 

 

I can see your

僕には見えるよ

 

Blue eyes, crying

キミのブルーの瞳が流す涙を

 

Every time I go away

僕が去るたびに

 

Blue eyes, crying

そのブルーの瞳が流す涙を

 

Every time I go away

僕は去るたびに

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow