カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Off To War!~ Behemoth

 

 

 

Am I ov God or Satan, or an obsidian hemisphere?

僕は神の子か、悪魔の子なのかそれか黒曜石の半分なのか?

 

Am I the faded sovereign or sanctitude inverse?

僕は運命で決められた君主なのか、神聖の真逆なのか?

 

Consider the great solitude ov the truly liberated man

真に解放された男の大いなる孤独を考えてみろよ

 

Set forth to raze frail humanity once again

もう一回もろい人類を破壊しようじゃないか

 

Am I to act alone?

僕は独りで行動するべきなのかな?

 

If so, I'll draw blood from stone

もしもそうなら、僕は石から血を引こう

 

Am I to act alone?

独りで行動するべきなのか?

 

If so, I'll be the thundering tremor o whip the storm

もしもそうなら、僕は激しい振動になって嵐を巻き起こそう

 

Why are we such tender flesh under blackening skies?

何で僕達は弱腰なのかな?黒くなる雲の下で

 

Are we defenceless prey in a predator's eye?

捕食者の目の前では僕達は無抵抗な獲物になるだけ?

 

Can we stay stalwart in the face ov faded tragedy?

運命づけられた悲劇を、ただ受け入れるだけでいいの?

 

Are we to remain subjugated by fictitious morality?

偽物の道徳にずっと従ってるのか?

 

Am I to act alone?

僕は独りで行動するべきなの?

 

If so, I'll separate the meat from bone

もしもそうなら、僕は骨から肉を剥ぎ取ろう

 

Am I to act alone?

独りで行動するべきなのかな?

 

If so, I shall be the herald ov reckoning's swarm

もしもそうなら、僕は審判の群れの使者になろう

 

Host ov the ones condemned

求刑された者たちの主

 

Dethrone god malevolent

邪悪な神様を退位させろ

 

Hear the cannons roar

大砲の轟音を聞け

 

We are off to war

僕達は戦争を始める

 

Uncrown he with reins adorned

手綱が付けられた彼の王冠を取るんだ

 

Blacken the icon

偶像を黒くしろ

 

We for whom no god shall mourn 

僕達は神様に見捨てられた者のためにいるんだ

 

Off to war

戦争へむかへ

 

 

 

Am I ov God or Satan, or an obsidian hemisphere?

僕は神の子か、悪魔の子なのかそれか黒曜石の半分なのか?

 

Am I the faded sovereign or sanctitude inverse?

僕は運命で決められた君主なのか、神聖の真逆なのか?

 

 

 

Consider the great solitude ov the truly liberated man

本当に自由の身になった男の大いなる孤独を考えてみるんだ

 

Set forth to raze frail humanity once again

もう一度、脆い人類を破壊しよう

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow