カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Barricades~ Netsky

 

 



 

Excuse me, can we talk?

ねえ、話せる?

 

No swearing, no insults

でも罵ることはないの

 

Look at all the mess we made

私達が残した残骸を見て

 

To get to where the both of us say

そのせいで私達は

 

These big words, I'm sorry

高飛車な言葉を吐いてしまってゴメンね

 

 

 

'Cause right now we got barricades, wall to wall

だって今私達はバリケードを張って、壁を作ってる

 

We used to live and love and now the barricades cover it all

昔は愛と共に生きてたのに、今じゃバリケードが全てを覆ってる

 

We used to be in love and I will not allow

昔は愛し合ってたんだから私は許さないの

 

For us to go down in fire

私達がこの炎に落ちてくなんて

 

We're gonna tear down all these barricades

このバリケード破ろう

 

Before we fall

転がり落ちて

 

And lose it all

何もかも失う前に

 

 

 

Excuse me for shaking

ねえ、震えてしまってゴメンね

 

I'm angry and breaking

怒ってるし、壊れそうなの

 

And I can see it in your face

あなたの顔を見ればわかるわ

 

The fire we control is blazing

私達が持つ炎は燃えてて

 

These big words we're losing

こんな高飛車な言葉は消えていくの

 

 

 

'Cause right now we got barricades, wall to wall

だって今私達はバリケードを張って、壁を作ってる

 

We used to live and love and now the barricades cover it all

昔は愛と共に生きてたのに、今じゃバリケードが全てを覆ってる

 

We used to be in love and I will not allow

昔は愛し合ってたんだから私は許さないの

 

For us to go down in fire

私達がこの炎に落ちてくなんて

 

We're gonna tear down all these barricades

このバリケード破ろう

 

Before we fall

転がり落ちて

 

And right now we got barricades 

今、私達はバリケードを張って

 

Wall to wall

壁を作ってるの

 

 

 

We used to live and love and now the barricades cover it all

昔は愛と共に生きてたのに、今じゃバリケードが全てを覆ってる

 

We used to be in love and I will not allow

昔は愛し合ってたんだから私は許さないの

 

For us to go down in fire

私達がこの炎に落ちてくなんて

 

We're gonna tear down all these barricades

このバリケード破ろう

 

Wall to wall

壁を作ってるの

 

 

 

Right now we got barricades, wall to wall

バリケードを張って、壁を作ってる

 

We used to live and love and now the barricades cover it all

昔は愛と共に生きてたのに、今じゃバリケードが全てを覆ってるの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow