カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Changes~ Malice K

 

 

 

I don't wanna be that way

そんなふうになりたくないんだ

 

Don't wanna be one-way horse

一方向にしか進まない馬になって

 

Driving on a one way course

一方通行のコースをドライブするなんだ

 

I can't believe that all these changes changed me

この変化のせいで自分も変わってしまったことが信じられないよ

 

I'd rather be taken, take the changes, no, no, no

変化を受け入れるよりも、僕自身奪われた方がマシ

 

 

 

I don't wanna be that way

そんなふうになりたくないんだ

 

Don't wanna be one-way horse

一方向にしか進まない馬になって

 

I don't wanna be what you are

キミみたいにはなりたくないよ

 

I can't believe that all these changes changed me

この変化のせいで自分も変わってしまったことが信じられないよ

 

I'd rather be taken, take the changes, no, no, no

変化を受け入れるよりも、僕自身奪われた方がマシ

 

 

 

Can't take these changes, changed me

この変化に耐えられないんだよ、僕は変わった

 

I'd rather be taken, take the changes, no, no, no

変化を受け入れるよりも、僕自身が奪われた方がマシなんだ

 

Can't take these changes, changed me

この変化に耐えられないんだよ、僕は変わった

 

I'd rather be taken, take the changes, no, no, no

変化を受け入れるよりも、僕自身が奪われた方がマシなんだよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow