カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Because I Liked A Boy~ Sabrina Carpenter

 

 

 

I said I wanted Thin Mints

シン・ミントを吸いたいって言ったの

 

And you said you knew a guy

あなたはいい人を知ってるって言った

 

You showed up with a boombox

あなたはブームボックスを持って

 

And stars in your eyes

現れて目を輝かせてた

 

Who knew cuddling on trampolines

トランポリンの上で抱き合うことが

 

Could be so reckless?

こんなに無謀なことだって誰が想像したのかな?

 

We bonded over Black Eyed Peas

私達はブラック・アイド・ピースで繋がって

 

And complicated exes

複雑な関係になった前の恋人と

 

Fell so deeply into it

深く恋に落ちて

 

It was all so innocent

それはすごく無邪気なものだったの

 

 

 

Now I'm a homewrecker, I'm a slut

私は略奪女になった

 

I got death threats fillin' up semitrucks

セミトラックが埋まるくらいの脅迫が来たの

 

Tell me who I am, guess I don't have a choice

私は誰なのか教えて、私には選択肢なんてないだろうけど

 

All because I liked

なぜなら私は

 

I'm the hot topic on your tongue

私はあなたのお気に入りの話題

 

I'm a rebound gettin' 'round, stealin' from the young

私は時期の被った恋人で、年下から奪った女

 

Tell me who I am, guess I don't have a choice

私は誰なのか教えて、私には選択肢なんてないだろうけど

 

All because I liked a boy

だって私は、その男の子を好きになったから

 

 

 

I'm not catastrophizing

私は破滅させようとしてるんじゃないわ

 

Everything's derailing

全てが脱線していくの

 

Was only tryna hold you close

あなたを強く抱きしめようとしただけなのに

 

While your heart was failing

あなたの心臓は動かなくなっていく

 

It's not internet illusion

これはネットの妄想なんかじゃなくて

 

Just two kids going through it

ただ、2人の子供が実際に経験してること

 

You said I'm too late to be your first love

あなたの初恋の相手になるには遅かったみたいだけど

 

But I'll always be your favorite

でも私は常に、あなたの一生のお気に入りになるから

 

 

 

Now I'm a homewrecker, I'm a slut

私は略奪女になった

 

I got death threats fillin' up semitrucks

セミトラックが埋まるくらいの脅迫が来たの

 

Tell me who I am, guess I don't have a choice

私は誰なのか教えて、私には選択肢なんてないだろうけど

 

All because I liked

なぜなら私は

 

I'm the hot topic on your tongue

私はあなたのお気に入りの話題

 

I'm a rebound gettin' 'round, stealin' from the young

私は時期の被った恋人で、年下から奪った女

 

Tell me who I am, guess I don't have a choice

私は誰なのか教えて、私には選択肢なんてないだろうけど

 

All because I liked a boy

だって私は、その男の子を好きになったから

 

 

 

Fell so deeply into it

深く恋に落ちて

 

It was all so innocent

それはすごく無邪気なものだったの

 

Dating boys with exes

元カノがいる男の子とデートするのは

 

No, I wouldn't recommend it

いや、私はお勧めしないわね

 

 

 

I'm a homewrecker, I'm a slut

私は略奪女になった

 

I got death threats fillin' up semitrucks

セミトラックが埋まるくらいの脅迫が来たの

 

Tell me who I am, guess I don't have a choice

私は誰なのか教えて、私には選択肢なんてないだろうけど

 

All because I liked boy

なぜなら私は

 

 

 

And all of this for what?

これは何のためだったの?

 

When everything went down, we'd already broken up

全てが崩れた時、私達はすでに破綻してたの

 

Please, tell me who I am, guess I don't have a choice

お願いだから私は誰なのか教えて、私には選択肢なんてないんだろうけど

 

All because I liked a boy

だって私は、その男の子を好きになったから

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow