カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~One More Time~ Armin Van Buuren

 

 

 

 

Do it one more time

もう一度

 

Do it one more time

もう一度やりましょう

 

When the lights are low

ライトが暗くなった頃

 

And we're going home

私達は家に向かうの

 

Just you and, I you and I

ただ、あなたと私だけで

 

I know I'll be fine

私は大丈夫

 

As long as you are here tonight

今夜、あなたがここにいてくれるなら

 

And you know that

あなたも知ってるはず

 

If you go down, I go down, pick you up again

もしあなたが落ちても、一緒に落ちて私があなたを拾うわ

 

Call on me now, you know how, let me be your friend

会いに来て、あなたもわかってるでしょ?あなたの友達にさせて

 

If you go down, I go down, life you up again

もしあなたが落ちても、一緒に落ちて私があなたを拾うから

 

 

 

Do it one more time, we'll be fine

もう一度やりましょう、大丈夫

 

Baby, you and I, we'll just try

ベイビー、2人っきりで挑戦すればいい

 

Do it one more time, get it right 

もう一度やりましょう、判断を間違えないで

 

Baby, you and I

ベイビー、2人っきりで

 

 

 

We do it one more time

もう一度

 

We do it one more time

もう一度やりましょう

 

Do it one more time

もう一度

 

 

 

When the lights are low

ライトが暗くなった頃

 

And we're going home

私達は家に向かうの

 

Just you and, I you and I

ただ、あなたと私だけで

 

I know I'll be fine

私は大丈夫

 

As long as you are here tonight

今夜、あなたがここにいてくれるなら

 

And you know that

あなたも知ってるはず

 

If you go down, I go down, pick you up again

もしあなたが落ちても、一緒に落ちて私があなたを拾うわ

 

Call on me now, you know how, let me be your friend

会いに来て、あなたもわかってるでしょ?あなたの友達にさせて

 

If you go down, I go down, life you up again

もしあなたが落ちても、一緒に落ちて私があなたを拾うから

 

 

 

We do it one more time

もう一度やりましょう

 

Do it one more time

もう一度

 

Do it one more time

もう一度

 

 

 

Do it one more time, we'll be fine

もう一度やりましょう、大丈夫

 

Baby, you and I, we'll just try

ベイビー、2人っきりで挑戦すればいい

 

Do it one more time, get it right 

もう一度やりましょう、判断を間違えないで

 

Baby, you and I

ベイビー、2人っきりで

 

We do it one more time

もう一度やりましょう

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow