カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lucky~ Two Door Cinema Club

 

 

 

Well, I've been lucky, I'm a lucky man

最近ついてる、僕はラッキーな男なんだ

 

But I never saw this part of the plan

でも、これは計画に入ってなかった

 

A doubt tricker hidden way back when

ずっと前から2人の悪戯者が隠れてたんだ

 

The entertainment's killing us again

エンターテイメントがまた僕達を殺し出した頃から

 

 

 

We're running out of luck

僕達は運が尽きてきたみたい

 

I can feel the change

何かが変わってきた気がするけど

 

Holding onto little pieces of what remains

残ってる僅かなものにしがみついてる

 

And was it not enough?

あれは十分じゃないってこと?

 

We're blowing out the flame

僕達は炎を吹き消して

 

Hoping that there's something coming

何かがやってくることを願ってるんだ

 

Is not the same, the same, the same

違うものがやってくることを

 

 

 

Well, how're you doing? I've been doing well

そう、最近どうしてる?僕はまあまあで

 

You've been great as far as I can tell

キミは調子が良さそうに見えるよ

 

Well, you've been clever, you can play the game

キミは頭がいいからゲームをプレイできるんだろう

 

All the glory without all the blame

責められることもなく、栄光を掴めるんだろう

 

 

 

We're running out of luck

僕達は運が尽きてきたみたい

 

I can feel the change

何かが変わってきた気がするけど

 

Holding onto little pieces of what remains

残ってる僅かなものにしがみついてる

 

And was it not enough?

あれは十分じゃないってこと?

 

We're blowing out the flame

僕達は炎を吹き消して

 

Hoping that there's something coming

何かがやってくることを願ってるんだ

 

Is not the same, the same, the same

違うものがやってくることを

 
 

 

 

Keep on pulling bricks out of the wall

壁からレンガを引っ張り出すんだ

 

I'll be right here waiting

僕達はここで待ってるから

 

Until you find that you can't go back again

キミがもう後戻りできないと思うまで

 

Or put it back, put it back together

それか全て、元に戻してしまうまで

 

 

 

We're running out of luck

僕達は運が尽きてきたみたい

 

I can feel the change

何かが変わってきた気がするけど

 

Holding onto little pieces of what remains

残ってる僅かなものにしがみついてる

 

And was it not enough?

あれは十分じゃないってこと?

 

We're blowing out the flame

僕達は炎を吹き消して

 

Hoping that there's something coming

何かがやってくることを願ってるんだ

 

Is not the same, the same, the same

違うものがやってくることを

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow