カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Out Of My Head~ First Aid Kit

 

 

 

Back in time, oh I go wanderin'

あの頃に戻って私は彷徨うの

 

Through the rooms of my mind

私の心にある部屋を

 

Every door that I've been closin'

私が閉じてた全ての扉

 

All the people that I have let down

私が落胆させた全ての人

 

On a river, I'm floatin' down the stream

川の上で、私は浮かんでこの小川を下ってくの

 

And back again

そしてまた戻るの

 

Like a beggar, on my knees

ホームレスみたいに膝をついて聞く

 

Am I runnin' out of time?

私はもう時間切れなの?

 

 

 

Stuck inside my dreamin', fallin' behind

夢の中で身動きもできなくて、遅れをとって

 

Runnin' on low, does it matter now?

力も落ちてく、でもそれは問題なの?

 

Let me out, out of my mind

ここから出して、私の心の中から

 

Out of my head

私の頭の中から

 

 

 

Words hung heavy upon my shoulders

私の肩には言葉が重くのしかかる

 

Slowly drowning in the sound

ゆっくりと音に溺れていくと

 

Every door just flew open

急に全ての扉が開いたの

 

Praying I'd stay tethered to the ground

地面に繋がってるって願いながら

 

On a river, I'm floatin' down the stream

川の上で、私は浮かんでこの小川を下ってくの

 

And back again

そしてまた戻る

 

Like a prisoner, set me free

囚人みたいに自由になることを願うけど

 

Am I runnin' out of time?

私はもう時間切れなの?

 

 

 

Stuck inside my dreamin', fallin' behind

夢の中で身動きもできなくて、遅れをとって

 

Runnin' on low, does it matter now?

力も落ちてく、でもそれは問題なの?

 

Let me out, out of my mind

ここから出して、私の心の中から

 

Out of my head

私の頭の中から

 

On a river, I'm floatin' down the stream

川の上で、私は浮かんでこの小川を下ってくの

 

And back again

そしてまた戻る

 

Like a prisoner, set me free

囚人みたいに自由になることを願うけど

 

Am I runnin' out of time?

私はもう時間切れなの?

 

 

 

All my dreamin' and all my trials

私の夢も裁判も全て

 

Where they'll lead, does it matter now?

それがどこに導いてくれるかなんて、それって問題なの?

 

Let me out, out of my mind

出して、私の心の中から

 

 

 

Stuck inside my dreamin', fallin' behind

夢の中で身動きもできなくて、遅れをとって

 

Runnin' on low, does it matter now?

力も落ちてく、でもそれは問題なの?

 

Let me out, out of my mind

ここから出して、私の心の中から

 

Out of my head

私の頭の中から

 

 

 

Out of my head

私の頭の中から

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow