カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~How Do I Say Goodbye~ Dean Lewis

 

 

 

Early mornin'

朝早くに

 

There's a message on my phone

電話にメッセージがあった

 

It's my mother saying, "darlin" please come home"

お母さんからの伝言で「すぐに帰ってきて」って

 

I fear the worst

最悪の事態を恐れたけど

 

But how could you leave us all behind?

でも、僕達を置いてくわけないよね?

 

There's so much to say, but there's so little time

言いたいことはたくさんあるけど、でも時間がないんだ

 

 

 

So how do I say goodbye

じゃあどう別れを言えばいいの?

 

To someone's who's been with me for my whole damn life?

生まれてからずっとそばにいた人なのに

 

You gave me my name and the colour of your eyes

この名前とその瞳の色を僕にくれた人で

 

I see your face when I look at mine

キミが僕のことを見た時、僕もキミの顔を見た

 

So how do I, how do I, how do I say goodbye?

どうやって別れを言えばいいの?

 

When I couldn't

僕にできなくても

 

You always saw the best in me

キミはいつも僕のいいとこを見てくれた

 

Right or wrong, you were always on my side

正しくても間違ってても、常に僕の味方でいてくれたんだ

 

 

 

But I'm scared

でも怖いんだ

 

Of what life without you's like

キミのいない人生なんて

 

And I saw the way she looked into your eyes

そして、キミの目を覗き込んだお母さんの姿を見た

 

And I promised, if you go

僕は約束した、もしもキミが去っても

 

I will make sure she's alright

母は僕が守るから

 

 

 

So how do I say goodbye

じゃあどう別れを言えばいいの?

 

To someone's who's been with me for my whole damn life?

生まれてからずっとそばにいた人なのに

 

You gave me my name and the colour of your eyes

この名前とその瞳の色を僕にくれた人で

 

I see your face when I look at mine

キミが僕のことを見た時、僕もキミの顔を見た

 

So how do I, how do I, how do I say goodbye?

どうやって別れを言えばいいの?

 

 

 

And there's no way you could ever let me down

キミにガッカリさせられたことなんてない

 

Gonna steal some time and start again

だから時間をかけて新しいスタートを切るよ

 

You'll always be my closest friend

キミは永遠に僕の親友だから

 

And somebody we are gonna make it out

いつの日か僕達が出会う日まで

 

Just hold the light, just hold the light

ただ、光を灯しておいて

 

 

 

So how do I say goodbye

じゃあどう別れを言えばいいの?

 

To someone's who's been with me for my whole damn life?

生まれてからずっとそばにいた人なのに

 

You gave me my name and the colour of your eyes

この名前とその瞳の色を僕にくれた人で

 

I see your face when I look at mine

キミが僕のことを見た時、僕もキミの顔を見た

 

So how do I, how do I, how do I say goodbye?

どうやって別れを言えばいいの?

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow