カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Line Of Sight~ ODESZA

 

 

I'm facing back to front

後ろにも前にも向き合ってる

 

Over my shoulder at the sun

肩越しに太陽も向かって

 

And it's an open door

開かれたドアなんだ

 

End of my line of sight once more

視線の先にもう一度

 

And I don't learn, no I don't learn 

僕は学ばないんだ

 

It'll all be fine this time

今度は全て、うまく行くさ

 

And I don't learn, no I don't learn

僕は学ばないんだ

 

Cos you always seemed so kind

だって、キミはいつも優しく振る舞ってたから

 

And I don't learn, no I don't learn 

僕は学ばないんだ

 

It'll all be fine this time

今度は全て、うまく行くさ

 

And I don't learn, no I don't learn

僕は学ばないんだ

 

 

 

I'm feeling in and out

当事者みたいにも部外者みたいにも感じてる

 

I turn full circle round and round

ぐるぐるって円を描くように回って

 

So will you help me down

だから、手を下ろしてくれないかな

 

Come grab my hand for solid ground

来て手を掴んでよ、地面に降りたてるように

 

 

 

And I don't learn, no I don't learn 

僕は学ばないんだ

 

It'll all be fine this time

今度は全て、うまく行くさ

 

And I don't learn, no I don't learn

僕は学ばないんだ

 

Cos you always seemed so kind

だって、キミはいつも優しく振る舞ってたから

 

And I don't learn, no I don't learn 

僕は学ばないんだ

 

It'll all be fine this time

今度は全て、うまく行くさ

 

And I don't learn, no I don't learn

僕は学ばないんだ

 

Help me out, don't let me down

助けてくれ、ガッカリさせないで

 

I could learn from you

キミからは学びがある

 

I could learn from you

学びがあるんだ

 

Help me out, don't let me down

助け出してくれ、落胆させないで

 

I could learn from you

キミからは学べるから

 

I could learn from you

学べるから

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow