カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Marigold~ Nirvana

 

 

 

He's there in case I want it all

僕が全てを求める時に備えて、彼はそこにいる

 

He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる

 

He's scared in case I want it all

全てを欲しがると彼は怖がる

 

He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる

 

 

 

All in all the clock is slow

だいたい時計は遅れる

 

Six color pictures all in a row

マリーゴールド

 

Of a marigold

カラー写真が6枚ならんでる

 

 

 

He's there in case I want it all

僕が全てを求める時に備えて、彼はそこにいる

 

He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる

 

He's scared in case I want it all

全てを欲しがると彼は怖がる

 

He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる

 

 

 

All in all the clock is slow

だいたい時計は遅れる

 

Six color pictures all in a row

マリーゴールド

 

Of a marigold

カラー写真が6枚ならんでる

 

 

 

He's there in case I want it all

僕が全てを求める時に備えて、彼はそこにいる

 

He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる

 

He's scared in case I want it all

全てを欲しがると彼は怖がる

 

He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow