カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hurricanes~ Rina Sawayama

 

 

 

 

April showers finally making way for warmer weather

4月の雨が暖かい季節を連れてきてくれるのに

 

But yet I still feel the same

でも、まだ私は同じ気持ちでいるのに

 

Doing yoga just to feel untethered, but my mind keeps

ヨガをやって解放されようとしても、私の心はいつも

 

Ru-ru-ru-running away

どこかに走って行ってしまうの

 

 

 

Chasing hurricanes

ハリケーンを追いかけて

 

'Cause I can't feel the rain

だって、私は雨を感じられないから

 

Second guess my pain

この痛みが何かって考えると

 

'Cause I've been walking around in chains

鎖に繋がれて歩き続けてるからでしょう

 

So won't you give me a sign if you're really there?

あなたがホントにそこにいるってサインをくれない?

 

'Cause I've been lost inside waiting on a prayer

だって、祈りながら待ち続けて私の心は迷子になってる

 

Until I find your door, until the wind blows north

あなたの扉を見つけるまで風が北へ吹くまで

 

I'm running, I'm running, running into hurricanes

私はハリケーンへ向かって走り続けるの

 

 

 

Always wanted to be best at everything

いつも一番になりたかった

 

Even when it brings out the worst in myself

そのせいで自分の最悪な部分が出ても

 

So I create a storm and bury it deep, hiding the key

だから私は嵐を作ってそれを深いとこに埋めて、鍵を隠したの

 

In plan sight just in case I need help, help

目に見える場所に、だって助けが必要になるかもしれないから

 

Chasing hurricanes

ハリケーンを追いかけて

 

'Cause I can't feel the rain

だって、私は雨を感じられないから

 

 

 

So won't you give me a sign if you're really there?

あなたがホントにそこにいるってサインをくれない?

 

'Cause I've been lost inside waiting on a prayer

だって、祈りながら待ち続けて私の心は迷子になってる

 

Until I find your door, until the wind blows north

あなたの扉を見つけるまで風が北へ吹くまで

 

I'm running, I'm running, running into hurricanes

私はハリケーンへ向かって走り続けるの

 

 

 

So won't you give me a ride? be my getaway

だから私を乗せてくれない?私の逃げ道になって

 

I'm not the girl I tried to be yesterday

昨日、なろうとしてた私じゃないから

 

Until I find your door, until the wind blows north

あなたの扉を見つけるまで、風が北へ吹くまで

 

I'm running, I'm running, running into hurricanes

私はハリケーンへ向かって走り続けるの

 

 

 

Oh, I'm in a cyclone, I'm spinning

私はサイクロンの中で

 

Crashed through the floor

床に崩れ落ちるの

 

Don't give me heaven, I'm flying

私に天国を与えないで、私は飛んでる

 

Tearing down the doors of this city

この街を扉を壊しながら

 

Ooh, you know I'm running, I'm running

私は回り続ける

 

Running into hurricanes

ハリケーンに向かって

 

 

 

So won't you give me a sign if you're really there?

あなたがホントにそこにいるってサインをくれない?

 

'Cause I've been lost inside waiting on a prayer

だって、祈りながら待ち続けて私の心は迷子になってる

 

Until I find your door, until the wind blows north

あなたの扉を見つけるまで風が北へ吹くまで

 

I'm running, I'm running, running into hurricanes

私はハリケーンへ向かって走り続けるの

 

 

 

So won't you give me a ride? be my getaway

だから私を乗せてくれない?私の逃げ道になって

 

I'm not the girl I tried to be yesterday

昨日、なろうとしてた私じゃないから

 

Until I find your door, until the wind blows north

あなたの扉を見つけるまで、風が北へ吹くまで

 

I'm running, I'm running, running into hurricanes

私はハリケーンへ向かって走り続けるの

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow