カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Woman From Tokyo~ Deep Purple

 

 

 

Fly into the rising sun

出る日へと飛び込むと

 

Faces, smiling everyone

みんなの笑顔

 

Yeah, she is a whole new tradition

そう、彼女は新しい伝説だって

 

I feel it in my heart

この胸に感じるんだ

 

 

 

My woman from Tokyo

彼女は東京の人

 

She makes me see

僕は目から鱗

 

My woman from Tokyo

東京の彼女は

 

She's so good to me

僕によくしてくれる

 

 

 

Talk about her like a queen

東洋の夢に踊る

 

Dancing in a eastern dream

女王様のような彼女を語ろう

 

Yeah, she makes me feel like a river

そう、僕流し去る

 

Oh, that carries me away

川みたいな心地にさせる

 

 

 

My woman from Tokyo

彼女は東京の人

 

She makes me see

僕は目から鱗

 

My woman from Tokyo

東京の彼女は

 

She's so good to me

僕によくしてくれる

 
 

 

 

But I'm at home and I just don't belong

でも、僕は家にいるから場違いなんだ

 

So far away from the garden we love

僕達のお気に入りの庭から遠く離れてるもの

 

She is what moves in the soul of a dove

彼女は小鳩の魂の中にゆらめくんだ

 

Soon I shall see just how black was my night

彼女の光の街で2人っきりになれば

 

When we're alone in her city of light

僕の夜がいかに暗かったのかを思い知るだろう

 

Rising from the neon gloom

ネオンの暗がりから立ち上がって

 

Shining like a crazy moon

狂った月みたいに輝く

 

Yeah, she turns me on like a fire

そう、炎のように燃え上がらせて

 

I get high

僕はハイになるんだ

 

 

 

My woman from Tokyo

彼女は東京の人

 

She makes me see

僕は目から鱗

 

My woman from Tokyo

東京の彼女は

 

She's so good to me

僕によくしてくれる

 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
See You Tomorrow