カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No Song Without You~ Honne

 

 

 

Ooh, I'd be nothing without you

キミなしじゃ、僕は生きてる意味がないんだ

 

Ooh, there'd be no song without you

キミなしじゃ曲も

 

Without you

生まれないんだ

 

 

 

When I'm down? and? out and feel? like

落ち込んでるともう僕には

 

There is nothing left for me

何も残ってない気分で

 

You? save me

キミが僕を救ってくれるから

 

Ooh, I'd feel nothing without you

キミなしじゃ何も感じられないんだ

 

Ooh, there'd be no? song? without? you

キミなしじゃ

 

Without you

曲も生まれないんだ

 

When I? got into a? fight and

喧嘩に巻き込まれるとキミは僕のために

 

You stood right up for me

立ち上がってくる

 

You save me, you save me

キミが僕を救ってくれるんだから

 

When I sorry 'bout some stupid shit

くだらないことに悩んでても

 

You always reassure me

キミは常に

 

You save me

僕を救ってくれる

 

Ooh, I'd be nothing without you

キミなしじゃ、僕は生きてる意味がないんだ

 

Ooh, there'd be no song without you

キミなしじゃ曲も

 

Without you

生まれないんだ

 

 

 

There would be no song without you

キミなしじゃ、曲も生まれない

 

There would be no song without you

キミなしじゃ

 

There would be no song without you

キミなしじゃ、曲も生まれない

 

Without you, without you, without you

キミなしじゃ、曲も生まれないんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow