カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Mind~ Inna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Don't mind, don't mind)

 

 

 

 

 

 

(Don't mind, don't mind)

 

 

 

 

 

 

(Oh mami ay en el Mexico)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ven, acercate a mi cuerpo (Ah si)

 

ねえ、私の近くに来てよ

 

 

 

 

Shake and baila con el ritmo (Ah si)

 

手を取ってリズムにのって踊りましょう

 

 

 

 

Hands on my waist, walk steady

 

手を私の腰に回して、しっかり歩いてね

 

 

 

 

No time, no waste, I'm ready

 

時間がないの、無駄もない、準備は出来てるわ

 

 

 

 

Guantanamera, mera (Woo)

 

 

 

 

 

 

Swing my body, capuera (Ah ah)

 

カポエイラのように私の身体を揺らして

 

 

 

 

No time to waste, murderer

 

時間がない、無駄もない、殺人者のようよ

 

 

 

 

Work up the sweat, dum durum

 

汗をかいて

 

 

 

 

 

 

 

Don't mind touching my body

 

私の身体に触れてることなんて気にしないで

 

 

 

 

I don't mind talking me deeper now

 

深い所まで私を連れて行っても構わない

 

 

 

 

Don't lie you got excited

 

興奮したって嘘はつかないでね

 

 

 

 

Do you mind touching my body?

 

あなたは私の身体に触れてることを気にするの?

 

 

 

 

Don't mind taking me deeper now

 

私を深い所まで連れて行って

 

 

 

 

All night over my body (All night)

 

一晩中私の身体の上に

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

Si me dices que me quieres (Oh yeah)

 

あなたが私に愛してるって言うのなら

 

 

 

 

No me importa quien tu eres (No no)

 

あなたが誰であろうと気にしないの

 

 

 

 

Let's take the whole night, baby

 

夜中までやりましょう、ベイビー

 

 

 

 

Under the store light, baby

 

明るい岸の下で、ベイビー

 

 

 

 

Y me gustas como nadie (Ah si)

 

私はあなたのような人が好きなのよ

 

 

 

 

No me importa lo que dicen (De mi)

 

彼らが何を言おうと私は気にしないわ

 

 

 

 

You waited the whole night, baby

 

あなたは夜中まで待ってたのね

 

 

 

 

Now I'll make the sun shine for ya

 

私はあなたのために太陽を輝かせるわ

 

 

 

 

 

 

 

Don't mind touching my body

 

私の身体に触れてることなんて気にしないで

 

 

 

 

I don't mind talking me deeper now

 

深い所まで私を連れて行っても構わない

 

 

 

 

Don't lie you got excited

 

興奮したって嘘はつかないでね

 

 

 

 

Do you mind touching my body?

 

あなたは私の身体に触れてることを気にするの?

 

 

 

 

Don't mind taking me deeper now

 

私を深い所まで連れて行って

 

 

 

 

All night over my body (All night)

 

一晩中私の身体の上に

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tu, tu no sabes honey que me gusta el party, pero no sin ti

 

あなたは私がパーティー好きなことを知らないの、でもあなたがいなきゃダメ

 

 

 

 

Pero no sin ti (Bailo, bailo)

 

でも、あなたがいなきゃダメ

 

 

 

 

Tu, tu no sabes honey que me gusta el party, pero no sin ti

 

私がパーティー好きなことを知らないの、でもあなたがいなきゃダメ

 

 

 

 

Pero no sin ti (Bailo, bailo)

 

あなたがいなきゃダメなの

 

 

 

 

 

 

 

Don't mind touching my body

 

私の身体に触れてることなんて気にしないで

 

 

 

 

Touching my body, touching my body

 

私の身体に触れてる、私の身体に触れてるの

 

 

 

 

Now don't lie talking me deeper

 

深い所まで私を連れて行っても構わない

 

 

 

 

Taking me deeper, taking me deeper

 

興奮したって嘘はつかないでね

 

 

 

 

Don't mind touching my body?

 

あなたは私の身体に触れてることを気にするの?

 

 

 

 

Touching my body, touching my body

 

私の身体に触れてる、私の身体に触れてるの

 

 

 

 

(Now don't mind)
 
 
 
 
 
 
(All night)
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow