カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Ghost~ Ella Henderson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I keep going to the river to pray

 

私はあの川にお祈りをするの

 

 

 

 

'Cause I need something that can wash all the pain

 

だって、この苦しみすべてを洗い流す何かを必要としてるから

 

 

 

 

And at most I'm sleeping all these demons away

 

これらの眠っている悪霊のすべてを追い払うの

 

 

 

 

But your ghost, the ghost of you

 

でも、この亡霊は、あなたの亡霊は

 

 

 

 

It keep me awake

 

私の目を覚まし続けるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My friends had you figured out

 

友達のおかげであなたを理解できたの

 

 

 

 

Yeah, they saw what's inside of you

 

そうよ、彼らはあなたの中身がどうなのかを見たの

 

 

 

 

You tried hiding another you

 

あなたは別のあなたを隠そうとした

 

 

 

 

But your evil was coming through

 

でも、あなたの悪魔は通り抜けてやってきたの

 

 

 

 

These eyes sitting on the wall

 

この目が壁に張り付いてる

 

 

 

 

They watch every move I make

 

私が動くたびに、それらが見てるの

 

 

 

 

Bright light living on the shade

 

影の中でも、明るく照らされたリビングでも

 

 

 

 

Your cold heart makes my spirit shake

 

あなたの冷たい心は私の精神を震わせるわ

 

 

 

 

I had to go through hell to prove I'm not insane

 

私の気が狂ってないことを証明するために、地獄を経験する必要があったの

 

 

 

 

Had to meet the devil just to know his name

 

ただ、彼の名前を知るために悪魔に会う必要があったの

 

 

 

 

And that's when my love was burning

 

それが私の愛が炎に包まれた時で

 

 

 

 

Yeah, it's still burning

 

そうよ、まだ燃え続けてるの

 

 

 

 

 

 

 

I keep going to the river to pray

 

私はあの川にお祈りをし続けるの

 

 

 

 

'Cause I need something that can wash all the pain

 

だって、この苦しみすべてを洗い流す何かを必要としてるから

 

 

 

 

And at most I'm sleeping all these demons away

 

これらの眠っている悪霊のすべてを追い払うの

 

 

 

 

But your ghost, the ghost of you

 

でも、この亡霊は、あなたの亡霊は

 

 

 

 

It keep me awake

 

私の目を覚まし続けるの

 

 

 

 

 

 

 

I keep going to the river to pray

 

私はあの川にお祈りをし続けるの

 

 

 

 

'Cause I need something that can wash all the pain

 

だって、この苦しみすべてを洗い流す何かを必要としてるから

 

 

 

 

And at most I'm sleeping all these demons away

 

これらの眠っている悪霊のすべてを追い払うの

 

 

 

 

But your ghost, the ghost of you

 

でも、この亡霊は、あなたの亡霊は

 

 

 

 

It keep me awake

 

私の目を覚まし続けるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Each time that I think you go

 

あなたが行ってしまうと思うたびに

 

 

 

 

I turn around and you're creeping in

 

私はそれぞれを振り返って、あなたは忍び寄ってくる

 

 

 

 

And I let you under my skin

 

そして、私はあなたを肌で受け入れるの

 

 

 

 

'Cause I love living in the sin

 

だって、私は罪の中に生きているのが好きだから

 

 

 

 

Boy you never told me

 

あなたは決して私に言わなかった

 

 

 

 

True love was going to hurt

 

真実の愛が痛みに変わるなんて

 

 

 

 

True pain I don't deserve

 

真実の苦しみに私は値しないの

 

 

 

 

Truth is that I never learn

 

私はまだ真実を学んでないから

 

 

 

 

 

 

 

I keep going to the river to pray

 

私はあの川にお祈りし続けるの

 

 

 

 

'Cause I need something that can wash all the pain

 

だって、この苦しみすべてを洗い流す何かを必要としてるから

 

 

 

 

And at most I'm sleeping all these demons away

 

これらの眠っている悪霊のすべてを追い払うの

 

 

 

 

But your ghost, the ghost of you

 

でも、この亡霊は、あなたの亡霊は

 

 

 

 

It keep me awake

 

私の目を覚まし続けるの

 

 

 

 

I keep going to the river to pray

 

私はあの川にお祈りをし続けるの

 

 

 

 

'Cause I need something that can wash all the pain

 

だって、この苦しみすべてを洗い流す何かを必要としてるから

 

 

 

 

And at most I'm sleeping all these demons away

 

これらの眠っている悪霊のすべてを追い払うの

 

 

 

 

But your ghost, the ghost of you

 

でも、この亡霊は、あなたの亡霊は

 

 

 

 

It keep me awake

 

私の目を覚まし続けるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Give up the ghost

 

亡霊は諦めるの

 

 

 

 

Give up the ghost

 

亡霊を諦める

 

 

 

 

Give up the ghost

 

亡霊を諦めるのよ

 

 

 

 

Stop the haunting baby

 

捕まえようとするのはやめて

 

 

 

 

Give up the ghost

 

亡霊は諦めるの

 

 

 

 

Give up the ghost

 

亡霊を諦める

 

 

 

 

Give up the ghost

 

亡霊を諦めるのよ

 

 

 

 

No more haunting baby

 

これ以上捕まえようとするのはやめて

 

 

 

 

I keep going to the river

 

私はあの川に向けて祈り続けるの

 

 

 

 

 

 

 

I keep going to the river to pray

 

私はあの川にお祈りをし続けるの

 

 

 

 

'Cause I need something that can wash all the pain

 

だって、この苦しみすべてを洗い流す何かを必要としてるから

 

 

 

 

And at most I'm sleeping all these demons away

 

これらの眠っている悪霊のすべてを追い払うの

 

 

 

 

But your ghost, the ghost of you

 

でも、この亡霊は、あなたの亡霊は

 

 

 

 

It keep me awake

 

私の目を覚まし続けるの

 

 

 

 

I keep going to the river to pray

 

私はあの川にお祈りをし続けるの

 

 

 

 

'Cause I need something that can wash all the pain

 

だって、この苦しみすべてを洗い流す何かを必要としてるから

 

 

 

 

And at most I'm sleeping all these demons away

 

これらの眠っている悪霊のすべてを追い払うの

 

 

 

 

But your ghost, the ghost of you

 

でも、この亡霊は、あなたの亡霊は

 

 

 

 

It keep me awake

 

私の目を覚まし続けるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow