カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Purpose~ Justin Bieber

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Feeling like I'm breathing my last breath

 

息をするのも最後だって感じるんだ

 

 

Feeling like I'm walking my last steps

 

足を踏み出すのも最後だって感じるんだ

 

 

Look at all of these tears I've wept

 

僕の流した涙を見てよ

 

 

Look at all the promises that I've kept

 

僕の守って来た約束を見てよ

 

 

 

 

 

 

 

I put my all into your hands

 

僕の全てをキミの手の中に託すよ

 

 

Here's my soul to keep

 

そして、魂だけがここに残ったんだ

 

 

I let you in with all that I can

 

僕の全てでキミを受け入れるよ

 

 

You're not hard to reach

 

キミに触れるのはそんなに難しいことじゃないんだ

 

 

And you've blessed me with the best gift

 

キミは最高のプレゼントを僕にくれたんだ

 

 

That I've ever known

 

最高のプレゼントをね

 

 

You give me purpose

 

キミは僕に道を教えてくれるんだ

 

 

Yeah, you've given me purpose

 

そうさ、キミが僕に進むべき道を教えてくれるんだ

 

 

Thinking my journey's come to an end, oh

 

僕の旅ももうこれで最後になる

 

 

Sending out a farewell to my friends

 

友達にも「サヨナラ」を言わないと

 

 

For inner peace

 

心の中が穏やかでいられるように

 

 

Ask you to forgive me for my sins

 

僕の過ちを許してくれる?

 

 

Oh, would you please?

 

ねえ、キミは許してくれる?

 

 

I'm more than grateful for the time we spent

 

これまで一緒に居てくれて、感謝してるよ

 

 

My spirit's at ease

 

僕の魂も、安らかな気持ちになれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I put my all into your hands

 

僕の全てをキミの手の中に託すよ

 

 

Learn the lesson you teach

 

キミから色んなことを学んできた

 

 

No matter when, wherever I am

 

いつでも、僕が何処にいても

 

 

You're not hard to reach

 

キミに触れるのはそんなに難しいことじゃないんだ

 

 

And you've blessed me with the best gift

 

キミは最高のプレゼントを僕にくれたんだ

 

 

That I've ever known

 

最高のプレゼントをね

 

 

You give me purpose everyday

 

キミは常に僕が進むべき道を教えてくれたんだ

 

 

You give me purpose in every way

 

色んな伝え方で

 

 

Oh, you are my everything

 

ねえ、キミは僕にはすべてなんだよ

 

 

 

 

 

I don't know if this is wrong

 

自分でも、これが間違ってるのかは分からないんだ

 

 

Because someone else is telling me that it's wrong

 

だって、誰かに間違いだって言われるかもしれないけど

 

 

But I feel this so let me just like, try my best not to let this happen again

 

でも、僕は間違いを繰り返さない為に努力したいって思うんだ

 

 

We weren't necessarily put in the best position to make the best decisions

 

僕達は一番いい場所にいなくても、一番いい決断をすることはできるから

 

 

You can't be hard on yourself for these were the cards that you were given

 

キミは与えられたものを理由に自分を攻めてはいけないよ

 

 

So you have to understand that these like

 

だから、よく理解しておかないといけないんだ

 

 

That's not who you are

 

それが本当の自分じゃないってことも

 

 

You know you're trying to be the best you can be

 

自分にできる最高の結果を出そうと努力してもね

 

 

But that's all you can do

 

でも、僕達にできるのは、僕達にできることだけ

 

 

If you don't give it all you got, you're only cheating yourself

 

もしもキミが全力じゃないのなら、自分に嘘をついてるのと一緒なんだ

 

 

Give it all you got

 

全力でいくんだ

 

 

But if it ends up happening, it ends up happening

 

でも起きてしまうことは、どうせ起きちゃうからね

 

 

That's what it's that's what's happening with me

 

今、僕が思うことは

 

 

It's like God I'm giving it all I got, sometimes I'm weal and I'm gonna do it

 

「神様、全力を尽くす時に弱さを見せてしまうけど、頑張ります!」ってこと

 

 

And it's like I'm not giving myself grace

 

何も自分のことを甘やかしてるんじゃないんだ

 

 

I'm just like understanding, that's just how it is

 

わかったんだよ、僕はただそうするしかないのかもって

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow