カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Bed Of Roses~ Afrojack feat Stanaj

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I see the fear in your eyes

 

キミの目に恐怖が見えるんだ

 

 

Can't find the feeling inside

 

何を考えているのか分からないよ

 

 

You can run, you can try, living on your own

 

キミは逃げることも挑戦することも、自分自身で決められるんだ

 

 

But I just can't ket your go

 

でも、僕はキミを放っておけないよ

 

 

And I think that you might have been

 

キミは居たんだと思う

 

 

In my heart all long

 

ずっと、僕の心の中に

 

 

And I know that if this is real

 

もしもそれが本当なら

 

 

Then how could it be wrong?

 

間違うことなんてないんじゃないかな?

 

 

 

 

 

 

 

Wanna make you my only

 

キミを僕だけのものにしたいんだ

 

 

Let me heal what's broken

 

傷を癒してあげるよ

 

 

Let your hair down softly

 

そっと髪を下ろして

 

 

In a bed of roses

 

バラのベッドの上でね

 

 

You don't have to be lonely

 

キミは独りになる必要なんてないんだ

 

 

Let me heal what's broken

 

傷を癒してあげるよ

 

 

Just lay your head on me

 

ただ、頭を僕の上に乗せて

 

 

In a bed of roses

 

バラのベッドの上でね

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll be the fire inside

 

僕は内側で火を灯す

 

 

The one who's making you wild

 

キミを元気にしてあげるから

 

 

And I know you're afraid it'll never last

 

永遠に続かないことをキミは恐れてるんだ

 

 

'Cause it happens so fast

 

だって、物事は早く進むからね

 

 

And I think that you might have been

 

キミは居たんだと思う

 

 

In my heart all long

 

ずっと、僕の心の中に

 

 

And I know that if this is real

 

もしもそれが本当なら

 

 

Then how could it be wrong?

 

間違うことなんてないんじゃないかな?

 

 

 

 

 

 

 

Wanna make you my only

 

キミを僕だけのものにしたいんだ

 

 

Let me heal what's broken

 

傷を癒してあげるよ

 

 

Let your hair down softly

 

そっと髪を下ろして

 

 

In a bed of roses

 

バラのベッドの上でね

 

 

You don't have to be lonely

 

キミは独りになる必要なんてないんだ

 

 

Let me heal what's broken

 

傷を癒してあげるよ

 

 

Just lay your head on me

 

ただ、頭を僕の上に乗せて

 

 

In a bed of roses

 

バラのベッドの上でね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wanna make you my only

 

キミを僕だけのものにしたいんだ

 

 

Let me heal what's broken

 

傷を癒してあげるから

 

 

Let your hair down softly

 

そっと髪を下ろして

 

 

In a bed of roses

 

バラのベットの上で

 

 

In a bed of roses

 

バラのベットの上で

 

 

In a bed of roses

 

バラのベットの上でね

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow