カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Blackout~ Turnstile

 

 

 

Blackout in the middle of the light

光の中に停電

 

And now back down with the feeling and I could lie

その想いと一緒に退散するんだ、自分に嘘をついてもよかったけど

 

You know it won't be long until the end

終わりが来るまでそう長くはないだろうな

 

Let the spotlight shine on me again

スポットライトでもう一度僕を照らしてくれよ

 

Blackout in the middle of your life

人生の真ん中で光を失う

 

Just like the blackout in the middle of the knight

騎士が戦いの最中に失神するみたいに

 

You know it won't be long until the end

終わりが来るまでそう長くはならないだろう

 

Let the spotlight shine on me

スポットライトでもう一度僕を照らしてくれよ

 

And if it makes you feel alive

でも、もしもそれでキミが生きてる実感を持てるのなら

 

Well, they don't met me, I'm the fly

僕とは合わないだろうね、僕はとんでるからね

 

And when you see me on the floor

それに僕が床に這いつくばってるのを見かけたら

 

It's just the part of my show, show, show, show

それは僕のショーの一部なんだ

 

And it makes you feel alive

でも、もしもそれでキミが生きてる実感を持てるのなら

 

Well, they don't met me, I'm the fly

僕とは合わないだろうね、僕はとんでるからね

 

And when you see me on the floor

そして僕が床に這いつくばってるのを見かけたら

 

It's just the part of my show

それは僕のショーの一部なんだ

 

It's just the part of my show

それは僕のショーの一部なんだ

 

It's just the part of my

それは僕の

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow