カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fine Me~ Sigma feat Birdy

youtu.be



 

 

 

 

 

 

 

 We said goodbye

 

私達、サヨナラを言ったの

 

 

That's what you told me once

 

そうしたってあなたは私に言って

 

 

So many times we've made our peace

 

何度も私達は仲直りしてたの

 

 

But this is love, I'll never give you up

 

でもこれは愛だから、あなたを絶対に諦めないわ

 

 

But now your love has come home to me

 

でもあなたの愛が今、私の元へ戻って来たの

 

 

Like a river, always running

 

川のように、いつも流れてる

 

 

I keep losing you

 

あなたを失い続けてるわ

 

 

Like a fire, always burning

 

炎のように、いつも燃えてるの

 

 

I'll be here for you

 

あなたのために、私はここに居るの

 

 

 

 

 

 

 

If you're ready, I'll deserve you

 

もしも、あなたが良ければ心は開かれてるわ

 

 

I'll be waiting, come find me

 

待ってるから、私を探しに来て

 

 

If you're certain for forever

 

もしも、永遠を誓えるのなら

 

 

I'll be waiting, come find me

 

待ってるから、私を探しに来て

 

 

I can see you, you're in the darkness

 

あなたがよく知る、暗闇の中に居るのね

 

 

Finding life right where your heart is

 

気持ちがある所にはあなたの人生が見つかるの

 

 

If you're ready, I'll deserve you

 

もしもあなたが良ければ、あなたにピッタリの自分になるの

 

 

I'll be waiting, come find me

 

待ってるから、私を探しに来てよ

 

 

Come find me

 

探しに来て

 

 

Come find me

 

探しに来て

 

 

I can see you, you're in the darkness

 

あなたがよく知る、暗闇の中に居るのね

 

 

Finding life right where your heart is

 

気持ちがある所に、あなたの人生が見つかるの

 

 

If you're ready, I'll deserve you

 

もしも、あなたが良ければ、私の心は開かれてるわ

 

 

I'll be waiting, come find me

 

待ってるから、私を探しに来てよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If you star waits

 

もしも、星が待ってるのならって

 

 

That's what you tole me once

 

そんな風にあなたは私に言ったの

 

 

But tears they come and go

 

でも、涙は乾いていって

 

 

This is us, I'll never get enough

 

これが私達で、私は決して満足できないわ

 

 

It's taking losing you to know

 

知ろうとすればキミを利用して、失っていくんだ

 

 

 

 

 

 

 

If you're ready, I'll deserve you

 

もしも、あなたが良ければ心は開かれてるわ

 

 

I'll be waiting, come find me

 

待ってるから、私を探しに来て

 

 

If you're certain for forever

 

もしも、永遠を誓えるのなら

 

 

I'll be waiting, come find me

 

待ってるから、私を探しに来て

 

 

I can see you, you're in the darkness

 

あなたがよく知る、暗闇の中に居るのね

 

 

Finding life right where your heart is

 

気持ちがある所にはあなたの人生が見つかるの

 

 

If you're ready (if you're ready)

 

もしも、あなたが良ければ

 

 

I'll deserve you (I'll deserve you)

 

私は心を開くわ

 

 

I'll be waiting, come find me

 

私は待ってるから、探しに来てよ

 

 

Come find me

 

探しに来て

 

 

Come find me

 

探しに来てよ

 

 

 

 

 

 

 

I want to meet but never leave now

 

会いたいけど、今は離れたくないの

 

 

I want to meet but never leave now

 

会いたいけど、離れたくないの

 

 

 

 

 

 

 

I can see you, you're in the darkness

 

あなたがよく知る、暗闇の中に居るのね

 

 

Finding life right where your heart is

 

気持ちがある所にはあなたの人生が見つかるの

 

 

If you're ready, I'll deserve you

 

もしもあなたが良ければ、あなたにピッタリの自分になるの

 

 

I'll be waiting, come find me

 

待ってるから、私を探しに来てよ

 

 

Come find me

 

探しに来て

 

 

Come find me

 

探しに来て

 

 

If you're ready, I'll deserve you

 

もしもあなたが良ければ、あなたにピッタリの自分になるの

 

 

I'll be waiting, come find me

 

待ってるから、私を探しに来てよ

 

 

If you're ready, I'll deserve you

 

もしも、あなたが良ければ、あなたの価値になるわ

 

 

I'll be waiting, come find me

 

ここで待ってるから、私を探しに来て

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow