カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Answer Me~ The Alan Parsons Project

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

If you believe in the power of magic

 

もしも、キミが魔法の力を信じているのなら

 

 

I can change your mind

 

僕はキミの心を変えられるんだ

 

 

And if you need to believe in someone

 

もしも、キミが誰かを信じることを必要とするのなら

 

 

Turn and look behind

 

後ろを振り向いてみて

 

 

When we were living in a dream world

 

僕達が夢の世界にいたとき

 

 

Clouds got in the way

 

雲が邪魔をしたんだ

 

 

We gave it up in a moment of madness

 

僕達は諦めたんだ、狂気の瞬間にね

 

 

And threw it all away

 

そして、すべてを捨てたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't answer me, don't break the silence

 

答えなくていいよ、沈黙を壊さないで

 

 

Don't let me win

 

僕を勝たせるなよ

 

 

Don't answer me, say on your island

 

答えなくていいよ、キミの島にとどまるんだ

 

 

Don't let me in

 

僕を引き込まないで

 

 

Run away and hide from everyone

 

みんなから逃げるんだ、身を隠して

 

 

Can you change the things we've said and done?

 

キミは2人が言ったことをして来たことを変えられる?

 

 

If you believe in the power of magic

 

もしも、キミが魔法を信じてるのなら

 

 

It's all a fantasy

 

それはすべて妄想なんだよ

 

 

So if you need to believe in someone

 

だからもし、キミが誰かを信じることを必要とするのなら

 

 

Just pretend it's me

 

ただ、僕のフリをして

 

 

It ain't enough that we meet as strangers

 

2人が見知らぬ者同士として出会うには、まだ足りないんだ

 

 

I can't set you free

 

僕には出来ないよ、キミを自由には

 

 

So will you turn your back forever

 

だからってキミは背を向けるの?永遠に

 

 

On what you mean to me?

 

これだけキミを大切に思ってるのに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If you believe in the power of magic

 

もしも、キミが魔法の力を信じているのなら

 

 

I can change your mind

 

僕はキミの心を変えられるんだ

 

 

And if you need to believe in someone

 

もしも、キミが誰かを信じることを必要とするのなら

 

 

Turn and look behind

 

後ろを振り向いてみて

 

 

When we were living in a dream world

 

僕達が夢の世界にいたとき

 

 

Clouds got in the way

 

雲が邪魔をしたんだ

 

 

We gave it up in a moment of madness

 

僕達は諦めたんだ、狂気の瞬間にね

 

 

And threw it all away

 

そして、すべてを捨てたんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow