カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Spectre~ Alan Walker

 

 

 

youtu.be



 

 

 

 

Hello, hello

 

もしもし

 

 

Can you hear me, as I scream your name

 

聞こえる?キミの名前を叫んでるのを

 

 

Hello, hello

 

ねえ

 

 

Do you need me, before I fade away

 

キミは僕が消える前に、僕のことを必要としてるのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Is this a place that I call home

 

ここは僕がホームって呼んでた場所なのかな?

 

 

To find what I've become

 

僕が何者なのかを知るために

 

 

Walk along the path unknown

 

知らない道を歩いて

 

 

We live, we love, we lie

 

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ

 

 

Deep in the dark I don't need the light

 

暗闇の中でも光は必要ないよ

 

 

There's a ghost inside me

 

僕の中にゴーストがいるんだ

 

 

It all belongs to the other side

 

それは全て違う側面なんだ

 

 

We live, we love, we lie

 

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hello, hello

 

もしもし

 

 

Nice to meet you, voice inside my head

 

会えて嬉しいよ、僕の頭の中の声だよ

 

 

Hello, hello

 

ねえ

 

 

I believe you, how can I forget

 

キミを信じてるよ、どうやって忘れればいいの?

 

 

Is this a place that I call home

 

ここは僕がホームって呼んでた場所なのかな?

 

 

To find what I've become

 

僕が何者なのかを知るために

 

 

Walk along the path unknown

 

知らない道を歩いて

 

 

We live, we love, we lie

 

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ

 

 

Deep in the dark I don't need the light

 

暗闇の中でも光は必要ないよ

 

 

There's a ghost inside me

 

僕の中にゴーストがいるんだ

 

 

It all belongs to the other side

 

それは全て違う側面なんだ

 

 

We live, we love, we lie

 

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ

 
 

We live, we love, we lie

 

僕達は生きて、愛して、嘘をつくんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow