カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~God Only Knows~ Pentatonix

 

 

 

 

I may not always love you

 

キミのことを常に愛すのは無理かもしれない

 

 

But as long as there are stars above you

 

でも、キミの上に星が輝き続ける限り

 

 

You never need to doubt it

 

疑う必要なんてないんだ

 

 

I'll make you so sure about it

 

僕がずっと安心させてあげるから

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなかったら僕がどうなってしまうのか

 

 

If you should ever leave me

 

もしも、キミが僕を置いていくことがあっても

 

 

Though life would still go on believe me

 

人生は続いていくんだ、本当さ

 

 

The world could show nothing to me

 

でも世の中には何も見出せなくて

 

 

So what good would living do me?

 

だからってそんな人生になんの意味があるのかな?

 

 

 

 

 

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか

 

 

If you should ever leave me (don't go)

 

もしも、キミが僕を置いていくことがあっても(行かないで)

 

 

Well, life would still go on, believe me (I know)

 

そうさ、人生は輝いていくんだ、本当さ(知ってるよ)

 

 

The world could show nothing to me (so)

 

でも世の中には何も見出せなくて(だから)

 

 

So what good would living do me? (God only knows)

 

だからってそんな人生になんの意味があるのかな?(神様だけが知ってるんだよ)

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか

 

 

God only knows

 

神様だけが知ってるんだ

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか

 

 

God only knows

 

神様だけが知ってるんだ

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか

 

 

God only knows

 

神様だけが知ってるんだ

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか

 

 

God only knows

 

神様だけが知ってるんだ

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを

 

 

God only knows what I'd be without you

 

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか

 

 

God only knows

 

神様だけが知ってるんだ

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow