カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sugar Youth~ Green Day

 

 

 

 

 

 

 

 

What are the symptoms of our happiness and Civil War?

 

幸福と市民戦争で起こる感情って何かな?

 

 

Mano y mano in the stereo without cure

 

一対一で向き合うんだ、治療法もなくて

 

 

I've got a fever, a non-believer, and it's killing me

 

僕は熱があるし何も信じてない、おかげで僕は苦しいよ

 

 

Like a high school loser that will never ever, ever, ever fuck the prom queen

 

ハイスクールでの負け犬はプロムクイーンと一生寝れないさ

 

 

 

 

 

 

 

I got the shakes and I'm on fire

 

でも僕の中では炎が燃えてる

 

 

I got a feeling and it's dangerous

 

危険な感情を抱いてる

 

 

I'm gonna dance to something wild

 

野蛮な何かに向かって踊るんだ

 

 

I got a feeling and I need a rush

 

僕を急かしてくれよ

 

 

All hell is breaking loose and Heaven only knows

 

地獄は解放されて答えは神様だけが知るんだ

 

 

I don't wanna be a Romeo

 

僕はロミオになりたくないよ

 

 

I don't wanna be a Romeo

 

僕はロミオになりたくないよ

 

 

I don't wanna be a Romeo, no

 

僕はロミオになりたくないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm hearing voices up inside my head

 

頭の中で声がするんだ

 

 

(Oh, what you thinkin'?)

 

(何を考えてる?)

 

 

I need a sugar fix, it's making me sick

 

気分が悪くなる甘いものが欲しい

 

 

(Oh, what you drinkin'?)

 

(何を飲んでる?)

 

 

I wanna drink all the poison in the water

 

水の中の毒を飲み干して

 

 

I wanna choke like a dog that's on a collar

 

首輪をした犬みたいに窒息したいんだ

 

 

I am the child of coyote and bandito

 

コヨーテとバンディードの子供

 

 

I'm drinking whiskey by the river doing yeyo

 

川からウィスキーを飲んでるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I got the shakes and I'm on fire

 

でも僕の中では炎が燃えてる

 

 

I got a feeling and it's dangerous

 

危険な感情を抱いてる

 

 

I'm gonna dance to something wild

 

野蛮な何かに向かって踊るんだ

 

 

I got a feeling and I need a rush

 

僕を急かしてくれよ

 

 

All hell is breaking loose and Heaven only knows

 

地獄は解放されて答えは神様だけが知るんだ

 

 

I don't wanna be a Romeo

 

僕はロミオになりたくないよ

 

 

I don't wanna be a Romeo

 

僕はロミオになりたくないよ

 

 

I don't wanna be a Romeo, no

 

僕はロミオになりたくないんだ

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow