カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Miss You~ Cashmere Cat feat Major Laser feat Tony Lanez

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Took time to get you

 

キミを手に入れるのに時間がかかったんだ

 

 

Took time to let you know

 

キミに知らせるのにも時間がかかった

 

 

Tried to forget you

 

キミを忘れようとしたけど

 

 

You're unforgettable

 

キミは忘れられないんだ

 

 

There's 24 hours in a day

 

1日24時間ある中で

 

 

I think about you more than 24 times

 

24回以上キミのことを思うんだ

 

 

Just trying not to think about you

 

ただ、キミのことを考えないようにしてるけど

 

 

But you've been on my mind

 

でもキミは、頭から離れないんだ

 

 

I got nothing for you but time

 

キミに与えられるものはないよ、でも時間以外はね

 

 

'Cause you always end up by my side

 

だって、キミはいつも僕の側にいるからさ

 

 

Through loving you, I needed time

 

キミを愛する中で、時間が必要だったんだ

 

 

I needed time, and now I'm like

 

時間が、そして今、僕は

 

 

 

 

 

 

 

Can I hit it like that?

 

キミを独り占めしてもいいかな?

 

 

Like this, like that?

 

こんな風に

 

 

Uh-huh, you know

 

ねえ、どうなの?

 

 

Can I kiss it like that?

 

キスしてもいいかな?

 

 

Like this, like that?

 

こんな風に

 

 

Remember that

 

覚えてて

 

 

Heaven, it feels like that

 

天国では、こんな風に感じるんだって

 

 

I won't lie to you, no, no

 

嘘はつかないからさ

 

 

Can I hit it like that?

 

僕がキミを独り占めしてもいいかな?

 

 

I've been waiting

 

ずっと待ってるよ

 

 

For you, you, you

 

キミを、キミを

 

 

Oh you, you, you

 

ねえ、キミを

 

 

Oh you, you, you

 

キミを

 

 

Oh you

 

キミをね

 

 

I've been waiting on and on and-

 

ずっと待ってるんだ、ずっとね

 

 

 

Took time to find you

 

キミを見つけるのに時間がかかったよ

 

 

You left to go away

 

キミは逃げていった

 

 

Must I remind you, feelings don't go astray, no

 

覚えててほしい、感情が何処かに迷ってしまうことなんかないって

 

 

There's 24 hours in a day

 

1日24時間ある中で

 

 

I think about you more than 24 times

 

24回以上キミのことを思うんだ

 

 

Just trying not to think about you

 

ただ、キミのことを考えないようにしてるけど

 

 

But you've been on my mind

 

でもキミは、頭から離れないんだ

 

 

I got nothing for you but time

 

キミに与えられるものはないよ、でも時間以外はね

 

 

'Cause you always end up by my side

 

だって、キミはいつも僕の側にいるからさ

 

 

Through loving you, I needed time

 

キミを愛する中で、時間が必要だったんだ

 

 

I needed time, and now I'm like

 

時間が、そして今、僕は

 

 

 

 

 

 

 

Can I hit it like that?

 

キミを独り占めしてもいいかな?

 

 

Like this, like that?

 

こんな風に

 

 

Uh-huh, you know

 

ねえ、どうなの?

 

 

Can I kiss it like that?

 

キスしてもいいかな?

 

 

Like this, like that?

 

こんな風に

 

 

Remember that

 

覚えてて

 

 

Heaven, it feels like that

 

天国では、こんな風に感じるんだって

 

 

I won't lie to you, no, no

 

嘘はつかないからさ

 

 

Can I hit it like that?

 

僕がキミを独り占めしてもいいかな?

 

 

I've been waiting

 

ずっと待ってるよ

 

 

For you, you, you

 

キミを、キミを

 

 

Oh you, you, you

 

ねえ、キミを

 

 

Oh you, you, you

 

キミを

 

 

Oh you

 

キミをね

 

 

I've been waiting on and on and-

 

ずっと待ってるんだ、ずっとね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh yes, it's true, true, true, true

 

そうだよ、それは本当のこと

 

 

I can be different for you, you, you, you

 

キミのためなら変わってみせる、キミのために

 

 

Show me the things I gotta do, do, do, do

 

何をしないといけないのかを教えてよ

 

 

I will be different for you, you, you, you

 

キミのためなら変わるからさ

 

 

You, woah

 

キミのためなら

 


 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow