カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Calendar Girl~ Neil Sedaka

 

 

 

I love, I love, I love my calendar girl

愛しのカレンダーガールよ

 

Yeah, sweet calendar girl

僕のピンナップの美少女よ

 

I love, I love, I love my calendar girl

大好きなんだ、僕のカレンダーガール

 

Each and every day of the year

年中、いつでも

 

 

 

(January) You start the year off fine

(一月)一年の始まりは上々で

 

(February)You're my little Valentine

(二月)キミは僕のバレンタインの恋人

 

(March) I'm gonna march you down the aisle

(三月)いつの日かバージンロードを歩いてもらうよ

 

(April) You're the Easter Bunny when you smile

(四月)笑顔の可愛いイースターのうさぎ

 

Yeah, yeah, my heart's in a whirl

そう、僕は気もそぞろで

 

I love, I love, I love my little calendar girl

大好きなんだ、僕のカレンダーガールよ

 

Every day, every day of the year

年中、毎日

 

(May) Maybe I ask your dad and mom

(五月)キミの両親にお願いすれば

 

(June) They'll let me take you to the Junior prom

(六月)きっとダンスパーティーのお許しも出るさ

 

(July) Like a firecracker all aglow

(七月)クラッカーみたいに燃え立つ夏

 

(August) When you're on the beach you steal the show

(八月)キミがビーチを歩けば注目の的

 

(September) I'll light the candles at  your Sweet Sixteen

(九月)キミの16歳の誕生日にロウソクを点けて

 

(October) Romeo and Juliet on Halloween

(十月)ハロウィーンのロミオをジュリエットさ

 

(November) I'll give tanks that you belong to me

(十一月)キミが恋人なのに感謝して

 

(December) You're the present 'neath my Christmas tree

(十二月)クリスマスツリーの横に立つキミこそ僕へのプレゼント

 

 

 

I love, I love, I love my calendar girl

愛しのカレンダーガールよ

 

Yeah, sweet calendar girl

僕のピンナップの美少女よ

 

I love, I love, I love my calendar girl

大好きなんだ、僕のカレンダーガール

 

Each and every day of the year

年中、いつでも

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow