カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love Of My Life~ Queen

 

 

 


 

Love of my life, you've hurt me

生涯で最愛の人、僕は傷ついたんだ

 

You've broken my heart, and now you leave me

あなたは僕の心を砕いて行ってしまった

 

Love of my life, can't you see?

最愛の人、わからないの?

 

Bring it back, bring it back

元通りにしてよ、僕から奪わないで

 

Don't take it away from me

それが僕にとって何を意味するのか

 

Because you don't know what it means to me

だって、あなたにはわからないでしょ

 

Love of my life, don't leave me

生涯最愛の人、行かないでよ

 

You've taken my love, and now desert me

あなたは愛を奪って、僕を捨ててしまう

 

Love of my life, can't you see?

最愛の人、わからないの?

 

Bring it back, bring it back

元通りにして、僕から奪わないでよ

 

Don't take it away from me

それが僕にとって何を意味するのか

 

Because you don't know what it means to me

だって、キミにはわからないでしょ

 

 

 

You will remember, when this is blown over

これが過ぎても万事が無事に収まれば

 

And everything's all by the way

キミも思い出すだろう

 

When I grow older, I will be there at your side

僕は歳を取ったらキミのそばに行って

 

To remind you how I still love you

まだ、キミを愛してると気づかせるつもりさ

 

Back, hurry back

急いで

 

Please bring it back home to me

僕の元に愛を返しに来てよ

 

Because you don't know what it means to me

だって、それが僕に取って何を意味するのか

 

Love of my life

キミにはわからないでしょ

 

Love of my life

キミには

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow