カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Driven To Tears~ The Police

 

 

 

How can you say

なんでそんなことが言えるのか

 

That your not responsible?

「自分に責任のあることじゃない」って

 

What does it have to do with me?

僕とどうやって関わりがあるのか

 

What is my reaction?

僕の反応がどうなのか?

 

What should it be?

それってどうあるべきなんだろう?

 

Confronted by this latest atrocity

最近、この残虐行為に向き合った時に

 

 

 

Driven to tears

涙へ駆られて

 

 

 

Hide my face in my hands

手で顔を隠して

 

Shame wells in my throat

恥ずかしさが喉にこみ上げてくる

 

My comfortable existence is reduced

快適な自分の存在が

 

To a shallow, meaningless party

浅薄で無意味な共犯者になる

 

Seems that when some innocent die

無率の人々が死にゆく中で僕達が彼らに提供して

 

All we can other them is a page in some magazine

できるものは雑誌か何かの1ページだけ

 

Too many cameras and not enough food 

カメラは余る程あるのに食料は足りないんだ

 

This is what we've seen

これが僕達が見て来たもの

 

 

 

Driven to tears

涙へ駆られて

 

Driven to tears

涙へ駆られて

 

Driven to tears

涙へ駆られて

 

 

 

Protect is futile

抗議も役に立たない

 

Nothing seems to get through

何も、伝わりそうになくて

 

What's to become of our world?

僕達の世界は如何に

 

Who knows what to do?

するべきことなんて、誰にわかるのかな?

 

 

 

Driven to tears

涙へ駆られて

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow