カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~My Generation~ The Who

 

 

 

People try to put us d down

大人達は僕達をこき下ろそうとする

 

(Talkin' 'bout my generation)

(僕の世代の話)

 

Just because we get around

ただ、うろついてるだけなのに

 

Things they do look awful c-c-cold

彼らのすることってすごく酷くないか

 

I hope I die before I get old

年齢なんて食う前に死んだ方がマシさ

 

 

 

This is my generation

これが僕の世代で

 

This is my generation, baby

これが僕の世代なんだ

 

 

 

Why don't you all f-fade away

キミ達みんな消えてくれないかな

 

And don't try to dig what we all s-s-say

僕達みんなの言ってることに首を突っ込まないでくれ

 

I'm not trying to cause a big s-s-sensation

デカいセンセーションを起こそうなんて思ってないから

 

I'm just talkin' 'bout my g-g-g-generation

僕の世代の話をしてるだけなんだ

 

 

 

This is my generation

これが僕の世代で

 

This is my generation, baby

これが僕の世代なんだ

 

My my my my my generation, my my my

僕の、僕の世代なんだ

 

Why don't you all f-fade away

キミ達みんな消えてくれないかな

 

And don't try to dig what we all s-s-say

僕達みんなの言ってることに首を突っ込まないでくれ

 

I'm not trying to cause a big s-s-sensation

デカいセンセーションを起こそうなんて思ってないから

 

I'm just talkin' 'bout my g-g-g-generation

僕の世代の話をしてるだけなんだ

 

 

 

This is my generation

これが僕の世代で

 

This is my generation, baby

これが僕の世代なんだ

 
 
My my ge-generation
 
僕の
 
 
My my ge-generation
 
僕の世代なんだ
 
 
 
 

People try to put us d down

大人達は僕達をこき下ろそうとする

 

(Talkin' 'bout my generation)

(僕の世代の話)

 

Just because we get around

ただ、うろついてるだけなのに

 

Things they do look awful c-c-cold

彼らのすることってすごく酷くないか

 

I hope I die before I get old

年齢なんて食う前に死んだ方がマシさ

 

 

 

This is my generation

これが僕の世代で

 

This is my generation, baby

これが僕の世代なんだ

 

My my ge-generation
 
僕の
 
 
Talkin' 'bout my generation
 
僕の世代の話なんだよ
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
See You Tomorrow