カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lucille~ Little Richard

 

 

 

 

 

 

Little, you won't do your sister's will?

ルシール、お姉さんの言う通りにしないの?

 

Oh, Lucille, you won't do your sister's will?

ルシール、言うこと聞かないの?

 

You ran off and married, but I love you still

逃げ出して結婚したけど、でも僕は大好きなんだ

 

 

 

Lucile, please, come back where you belong

ルシール、お願いだから元に戻って

 

Lucille, please, come back where you belong

ルシール、お願いだから戻ってきてよ

 

I've been good to you, baby, please, don't leave me alone

僕は優しくしたじゃないか、お願いだから1人にしないで

 

I woke up this morning, Lucille was not in sight

今朝起きたらルシールは見当たらなくて

 

I asked my friends about her but all their lips were tight

友達に彼女のことを聞いてみたんだけど、みんな何も言わなくて

 

Lucille, please, come back where you belong

ルシール、お願いだから戻ってきてよ

 

I've been good to you, baby, please, don't leave me alone

僕は優しくしたじゃないか、独りにしないでよ

 

I woke up this morning, Lucille was not in sight

今朝起きたらルシールは見当たらなくて

 

I asked my friends about her but all their lips were tight

友達に彼女のことを聞いてみたんだけど、みんな何も言わなくて

 

Lucille, please, come back where you belong

ルシール、お願いだから戻ってきてよ

 

I've been good to you, baby, please, don't leave me alone

僕は優しくしたじゃないか、独りにしないでよ

 

 

 

Lucille, baby, satisfy my heart

ルシール、僕の心を満たしてよ

 

Lucille, baby, satisfy my heart

ルシール、僕の心を満たしてよ

 

I prayed for it, baby, and gave you such a wonderful start

僕は賭けてたんだよ、始まりは良かったのに。

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow