カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Mum~ Luke Hemmings

 

 

 

Mum, I'm sorry I stopped calling

ママ、電話しなくてゴメンね

 

Don't know what the hell I was caught in

地獄に捕まってたんだ

 

Can't stop dreaming of chandeliers

成功を夢見ることを止められないんだ

 

And your voice is all I hear

そして、僕に聞こえるのはキミの声だけ

 

 

 

I'm so heavy

僕の身体はとても重いんだ

 

Jump into my ocean

自分の海へジャンプして

 

Can't you see me sinking?

僕が沈んでいってるのが見えないの?

 

Love the fear of falling

落ちてく恐怖が好きなんだ

 

Don't you know I'm too young?

僕が若すぎるのが分からないの?

 

Can't you hear me calling you?

キミを呼んでるのが聞こえないの?

 

Nothing hurts me now

もう、僕を傷つけるものは何もないんだ

 

 

 

Mum, I'm sorry, I'm still falling

ママ、僕はまだ落ち続けてる、ゴメンね

 

I'll be home December morning

12月の朝には実家に帰るから

 

I keep these dreams like souvenirs

この夢達を自分への手土産として

 

Always ringing in my ears

常にこの耳に鳴り響かせるんだ

 

 

 

Yeah, it's in my head

そう、この音が僕の頭の中にあって

 

And I'm shutting it out

僕はその音が聞こえないようにして

 

Can you hear?

キミには聞こえる?

 

Can you hear me?

僕の声が

 

All the things I did

僕のした事全て

 

Just drown it out

ただ、かき消されて

 

Just drown it out

ただ、かき消されるんだ

 

 

 

I'm so heavy

僕の身体はとても重いんだ

 

Jump into my ocean

自分の海へジャンプして

 

Can't you see me sinking?

僕が沈んでいってるのが見えないの?

 

Love the fear of falling

落ちてく恐怖が好きなんだ

 

Don't you know I'm too young?

僕が若すぎるのが分からないの?

 

Can't you hear me calling you?

キミを呼んでるのが聞こえないの?

 

Nothing hurts me now

もう、僕を傷つけるものは何もないんだ

 

 

 

Trying to find the way it was

前にはあった道を探そうとして

 

Trying to find the way

道を探そうと

 

Trying to find the way it was

前見た道を探そうとしてるんだ

 

I see you in everything

全てにキミが浮かぶよ

 

Trying to find the way it was

前にはあった道を探そうとして

 

Trying to find the way

道を探そうと

 

Trying to find the way it was

前見た道を探そうとしてるんだ

 

I see you in everything

全てにキミが浮かぶよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow